InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czwarty i ostatni tom cyklu przygodowego-fantastycznego rozgrywającego się w świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie.
Szczęście odwróciło się od Scytów przegrali ważną bitwę z Hetytami i musieli się schronić za murami miasta Mapulu. Co gorsza, z grona koczowniczej Hordy Żywych wyłamały się wojowniczki sarmackie, a na stronę hetycką przeszedł jeden z atlantydzkich czarowników. Przywódcy zdziesiątkowanych Scytów zastanawiają się, jak ocalić z pogromu resztki swych ludów. Czy w nowej sytuacji odnajdzie się kronikarka Thusia, której celem nie było opisywanie czynów Hordy, lecz zniszczenie jej jedności? Nadchodzi czas ostatecznej rozgrywki, w której o zwycięstwie mogą przesądzić nie tylko siły militarne i moce magiczne, ale także odwaga pojedynczych bohaterów!
Komiks tylko dla dorosłych!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czwarty i ostatni tom cyklu przygodowego-fantastycznego rozgrywającego się w świecie wzorowanym na starożytnym Bliskim Wschodzie.
Szczęście odwróciło się od Scytów przegrali ważną bitwę z Hetytami i musieli się schronić za murami miasta Mapulu. Co gorsza, z grona koczowniczej Hordy Żywych wyłamały się wojowniczki sarmackie, a na stronę hetycką przeszedł jeden z atlantydzkich czarowników. Przywódcy zdziesiątkowanych Scytów zastanawiają się, jak ocalić z pogromu resztki swych ludów. Czy w nowej sytuacji odnajdzie się kronikarka Thusia, której celem nie było opisywanie czynów Hordy, lecz zniszczenie jej jedności? Nadchodzi czas ostatecznej rozgrywki, w której o zwycięstwie mogą przesądzić nie tylko siły militarne i moce magiczne, ale także odwaga pojedynczych bohaterów!
Komiks tylko dla dorosłych!