InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zapanuj nad chaosem informacyjnym! SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft, ułatwiająca zapanowanie nad ogromem informacji przetwarzanych w przedsiębiorstwie. Jest najczęściej wybierana przez średnie i duże organizacje. Pozwala pracownikom na błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań. SharePoint to duży i zaawansowany produkt, jednak dzięki tej książce szybko zdobędziesz wiedzę umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału. W trakcie lektury poznasz cykl życia informacji, zaplanujesz strukturę archiwów, skonfigurujesz portal eDiscovery oraz dostosujesz system zabezpieczeń do własnych wymagań. Na kolejnych stronach znajdziesz ciekawe informacje na temat klasyfikowania i organizowania informacji, publikowania zawartości sieci Web oraz formularzy elektronicznych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint. Dowiesz się, jak: Zastosować model cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji. Zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint. Zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych. Zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami. Określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji. Zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji. Poznaj skuteczne sposoby zarządzania informacjami!
Cena rynkowa: 59.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zapanuj nad chaosem informacyjnym! SharePoint to platforma rozwijana przez firmę Microsoft, ułatwiająca zapanowanie nad ogromem informacji przetwarzanych w przedsiębiorstwie. Jest najczęściej wybierana przez średnie i duże organizacje. Pozwala pracownikom na błyskawiczne zlokalizowanie informacji istotnych w ich codziennej pracy. Ponadto pomaga tworzyć własne komponenty, dostosowane do specyficznych wymagań. SharePoint to duży i zaawansowany produkt, jednak dzięki tej książce szybko zdobędziesz wiedzę umożliwiającą skuteczne korzystanie z jego potencjału. W trakcie lektury poznasz cykl życia informacji, zaplanujesz strukturę archiwów, skonfigurujesz portal eDiscovery oraz dostosujesz system zabezpieczeń do własnych wymagań. Na kolejnych stronach znajdziesz ciekawe informacje na temat klasyfikowania i organizowania informacji, publikowania zawartości sieci Web oraz formularzy elektronicznych. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób odpowiedzialnych za organizowanie przechowywania informacji w SharePoint. Dowiesz się, jak: Zastosować model cyklu życia informacji w celu przeanalizowania i zrozumienia informacji wykorzystywanych w instytucji. Zaprojektować plan archiwów z zastosowaniem reguł routingu informacji w celu zorganizowania repozytorium rekordów programu SharePoint. Zaplanować i skonfigurować portal eDiscovery oraz zarządzać sprawami zbierania elektronicznych materiałów dowodowych. Zaprojektować rozwiązania niezbędne do stworzenia interfejsu z zewnętrznymi systemami zarządzania informacjami. Określić wymagania bezpieczeństwa informacji w instytucji. Zaprojektować typy zawartości i zaimplementować koncentrator typu zawartości przedsiębiorstwa w celu podziału na kategorie i zorganizowania informacji. Poznaj skuteczne sposoby zarządzania informacjami!