InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Łazik był małym wozem dowodzenia na niskim szczeblu, poza tym służył do rozpoznania. Była to maszyna półterenowa i w wojsku cieszyła się dużym uznaniem. Takim samym uznaniem cieszyła się na rynku prywatnym osobowa "508-ka" i cała jej produkcja była stale wysprzedana naprzód, a gdy min. Piasecki (Julian, wiceminister komunikacji - przyp. J. T.) w 1936 roku ograniczył jej produkcję, popyt na nie spowodował konieczność importowania tego typu samochodu w pewnej ilości z Włoch."(...) Dyrektor techniczny PZ inż. w latach 1937-1939 inż. Jan Dąbrowski, stwierdził przed wspomnianą "Komisją..." 27 listopada 1941 roku, że "Łazik", budowany na podwoziu samochodu Polski Fiat 508 III, miał być w założeniu konstrukcją nieskomplikowaną: "coś w rodzaju czterokołowego motocykla".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Łazik był małym wozem dowodzenia na niskim szczeblu, poza tym służył do rozpoznania. Była to maszyna półterenowa i w wojsku cieszyła się dużym uznaniem. Takim samym uznaniem cieszyła się na rynku prywatnym osobowa "508-ka" i cała jej produkcja była stale wysprzedana naprzód, a gdy min. Piasecki (Julian, wiceminister komunikacji - przyp. J. T.) w 1936 roku ograniczył jej produkcję, popyt na nie spowodował konieczność importowania tego typu samochodu w pewnej ilości z Włoch."(...) Dyrektor techniczny PZ inż. w latach 1937-1939 inż. Jan Dąbrowski, stwierdził przed wspomnianą "Komisją..." 27 listopada 1941 roku, że "Łazik", budowany na podwoziu samochodu Polski Fiat 508 III, miał być w założeniu konstrukcją nieskomplikowaną: "coś w rodzaju czterokołowego motocykla".