InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Reszta jest monologiem” to zapis rozmowy Adama Hanuszkiewicza – znanego aktora i reżysera teatralnego oraz wieloletniego dyrektora artystycznego Teatru Narodowego w Warszawie i Teatru Nowego w Warszawie, z Renatą Dymną – dziennikarką i byłym kierownikiem Teatru Nowego w Warszawie, i Januszem Bogdanem Roszkowskim – poetą, prozaikiem, eseistą i tłumaczem literatury szwedzkiej. Tekst stanowi drugą część tzw. „rozmów dźwirzyńskich”, a jej głównym tematem jest oczywiście teatr. Książka podzielona jest na kilkanaście rozdziałów, w których Hanuszkiewicz snuje ciekawe i barwne opowieści o swoich doświadczeniach teatralnych. Wiele miejsca poświęca inspiracjom literackim, rozważaniom na temat formy i treści oraz samej wyobraźni, będącej najważniejszym narzędziem w procesie tworzenia spektaklu. Twórca opowiada ponadto o swoich sztukach i o tym, jak były one postrzegane przez krytyków, m.in. spektakularna „Balladyna”, w której wykorzystane zostały motocykle. Zdradza też swój stosunek do współtwórców, aktorów i krytyków, posługując się nieraz nieco sarkastycznym, lecz dowcipnym językiem. To interesująca pozycja dla wszystkich miłośników teatru oraz polskiej kultury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Reszta jest monologiem” to zapis rozmowy Adama Hanuszkiewicza – znanego aktora i reżysera teatralnego oraz wieloletniego dyrektora artystycznego Teatru Narodowego w Warszawie i Teatru Nowego w Warszawie, z Renatą Dymną – dziennikarką i byłym kierownikiem Teatru Nowego w Warszawie, i Januszem Bogdanem Roszkowskim – poetą, prozaikiem, eseistą i tłumaczem literatury szwedzkiej. Tekst stanowi drugą część tzw. „rozmów dźwirzyńskich”, a jej głównym tematem jest oczywiście teatr. Książka podzielona jest na kilkanaście rozdziałów, w których Hanuszkiewicz snuje ciekawe i barwne opowieści o swoich doświadczeniach teatralnych. Wiele miejsca poświęca inspiracjom literackim, rozważaniom na temat formy i treści oraz samej wyobraźni, będącej najważniejszym narzędziem w procesie tworzenia spektaklu. Twórca opowiada ponadto o swoich sztukach i o tym, jak były one postrzegane przez krytyków, m.in. spektakularna „Balladyna”, w której wykorzystane zostały motocykle. Zdradza też swój stosunek do współtwórców, aktorów i krytyków, posługując się nieraz nieco sarkastycznym, lecz dowcipnym językiem. To interesująca pozycja dla wszystkich miłośników teatru oraz polskiej kultury.