InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka przedstawia obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu ekonomicznego na postrzeganie celów gospodarowania, na wybory strategii działań współczesnych przedsiębiorstw. Autorka analizuje przebieg procesów mózgowych w procesie podejmowania decyzji zarządczych i w wypracowywaniu alternatywnych sposobów gospodarowania.
Wartością książki jest oryginalna perspektywa badawcza, podkreślająca, że sposób myślenia determinuje działania, a zmiana wymaga uświadomienia ważnych prawd i ich współzależności oraz skutków dla podejmowanych działań. Intersujące jest połączenie rozważań ekonomiczno-zarządczych z najnowszym dorobkiem neuronauk oraz wskazanie jednego z możliwych paradygmatów zmiany, tj. ekonomii wspólnego dobra.
Książka będzie ważnym głosem w dyskusji nad najnowszymi modelami gospodarowania odwołującymi się do wartości społecznych. Przeznaczona jest dla osób zainteresowanych ekonomią i zarządzaniem, praktyków i badaczy, poszukujących nowych narzędzi analizy otaczającej rzeczywistości.
Cena rynkowa: 35.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka przedstawia obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu ekonomicznego na postrzeganie celów gospodarowania, na wybory strategii działań współczesnych przedsiębiorstw. Autorka analizuje przebieg procesów mózgowych w procesie podejmowania decyzji zarządczych i w wypracowywaniu alternatywnych sposobów gospodarowania.
Wartością książki jest oryginalna perspektywa badawcza, podkreślająca, że sposób myślenia determinuje działania, a zmiana wymaga uświadomienia ważnych prawd i ich współzależności oraz skutków dla podejmowanych działań. Intersujące jest połączenie rozważań ekonomiczno-zarządczych z najnowszym dorobkiem neuronauk oraz wskazanie jednego z możliwych paradygmatów zmiany, tj. ekonomii wspólnego dobra.
Książka będzie ważnym głosem w dyskusji nad najnowszymi modelami gospodarowania odwołującymi się do wartości społecznych. Przeznaczona jest dla osób zainteresowanych ekonomią i zarządzaniem, praktyków i badaczy, poszukujących nowych narzędzi analizy otaczającej rzeczywistości.