InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem książki Psychologia i praktyka zmiany organizacyjnej jest przede wszystkim przybliżenie czytelnikowi problematyki związanej z szeroko rozumianą zmianą, jej konsekwencjami oraz sposobami efektywnego adaptowania się do nowych warunków i oczekiwań. Pierwsza część tej publikacji skupia się na zagadnieniach związanych z psychologią zmiany, druga na zarządzaniu zmianą w warunkach organizacyjnych. W książce wykorzystano wiele przykładów, które pomogą zrozumieć mechanizmy psychologiczne ujawniające się w trakcie wprowadzania zmiany w organizacji. Znaczące miejsce zajmują tu kwestie dotyczące pracowników i osób odpowiedzialnych za sukces projektów transformacyjnych. Ten szczególny nacisk położony na opis czynnika ludzkiego wynika z faktu, że powodzenie procesu zmian zależy w mniejszym stopniu od szczegółowego planowania, w większym zaś od ludzi uczestniczących w tym procesie. Równolegle przedstawione zostały również zagadnienia związane ze specyfiką zmiany oraz metody jej wprowadzania. Takie ujęcie obydwu tematów ma na celu wzbogacenie przedstawionych treści o zagadnienia, które nieraz bardzo trudno od siebie oddzielić.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem książki Psychologia i praktyka zmiany organizacyjnej jest przede wszystkim przybliżenie czytelnikowi problematyki związanej z szeroko rozumianą zmianą, jej konsekwencjami oraz sposobami efektywnego adaptowania się do nowych warunków i oczekiwań. Pierwsza część tej publikacji skupia się na zagadnieniach związanych z psychologią zmiany, druga na zarządzaniu zmianą w warunkach organizacyjnych. W książce wykorzystano wiele przykładów, które pomogą zrozumieć mechanizmy psychologiczne ujawniające się w trakcie wprowadzania zmiany w organizacji. Znaczące miejsce zajmują tu kwestie dotyczące pracowników i osób odpowiedzialnych za sukces projektów transformacyjnych. Ten szczególny nacisk położony na opis czynnika ludzkiego wynika z faktu, że powodzenie procesu zmian zależy w mniejszym stopniu od szczegółowego planowania, w większym zaś od ludzi uczestniczących w tym procesie. Równolegle przedstawione zostały również zagadnienia związane ze specyfiką zmiany oraz metody jej wprowadzania. Takie ujęcie obydwu tematów ma na celu wzbogacenie przedstawionych treści o zagadnienia, które nieraz bardzo trudno od siebie oddzielić.