InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbierz niezbędne informacje
Rozważ wszystkie możliwości
Dokonaj właściwego wyboru
Dzisiejszy świat pędzi z zawrotną szybkością, a my musimy się zmieścić w napiętych terminach. To, czego nam potrzeba, to szybkie i dobre rozwiązania, pomocne, by nadążyć za współczesnym tempem życia. Autorka podaje pomysłowe wskazówki i kluczowe wiadomości, które są niezbędne, żeby jak najlepiej wykorzystać czas na podjęcie szybkiej, a jednocześnie trafnej decyzji.
"Obecnie, gdy wszyscy mamy do zrobienia więcej, niż czas na to pozwala, sztuka polega na tym, by wybierać wyłącznie trafne rozwiązania".
"Fast Company"
Ros Jay jest autorką poradników oraz współpracownikiem Institute of Direct Marketing. Specjalizuje się w marketingu, komunikacji interpersonalnej oraz zagadnieniach związanych z zarządzaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbierz niezbędne informacje
Rozważ wszystkie możliwości
Dokonaj właściwego wyboru
Dzisiejszy świat pędzi z zawrotną szybkością, a my musimy się zmieścić w napiętych terminach. To, czego nam potrzeba, to szybkie i dobre rozwiązania, pomocne, by nadążyć za współczesnym tempem życia. Autorka podaje pomysłowe wskazówki i kluczowe wiadomości, które są niezbędne, żeby jak najlepiej wykorzystać czas na podjęcie szybkiej, a jednocześnie trafnej decyzji.
"Obecnie, gdy wszyscy mamy do zrobienia więcej, niż czas na to pozwala, sztuka polega na tym, by wybierać wyłącznie trafne rozwiązania".
"Fast Company"
Ros Jay jest autorką poradników oraz współpracownikiem Institute of Direct Marketing. Specjalizuje się w marketingu, komunikacji interpersonalnej oraz zagadnieniach związanych z zarządzaniem.