InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka: przedstawia współczesne teorie wychowania, zapoznaje z głównymi tendencjami rozwoju systemów oświatowych w Polsce i na świecie, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, daje podstawy oraz praktyczne wskazówki do tworzenia warsztatu pracy pedagogicznej, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem. Tom drugi obejmuje trzy części. Pierwsza część omawia zagadnienia istoty i przedmiotu badań teorii wychowania, różnych podejść do teorii wychowania, badań porównawczych z tego zakresu, a także nowych kategorii pojęciowych współczesnej teorii wychowania oraz teorie socjalizacji. Część druga porusza zagadnienia z zakresu dydaktyki, dotyczące m.in. programu szkolnego, nauczania i uczenia się w klasie, szkolnego środowiska uczenia się, w tym zagadnień przemocy i agresji w szkole, a także pełnienia i przygotowania się do zawodu nauczyciela. Część trzecia omawia zaś aktualne problemy oświaty, główne tendencje w zakresie struktur i funkcjonowania systemów edukacyjnych w świecie oraz reformowania oświaty w Polsce. Podręcznik przeznaczony jest dla: przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego - studentów uczelni akademickich, kolegiów nauczycielskich i wyższych szkół zawodowych, studentów pierwszych lat pedagogiki, nauczycieli, którzy chcą odnowić swoją wiedzę pedagogiczną, prowadzących szkolenia w ośrodkach doskonalenia kadr pedagogicznych, wszystkich zainteresowanych współczesną pedagogiką - działaczy oświatowych i samorządowych, psychologów i socjologów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka: przedstawia współczesne teorie wychowania, zapoznaje z głównymi tendencjami rozwoju systemów oświatowych w Polsce i na świecie, wprowadza w zagadnienia socjalizacji młodego pokolenia, daje podstawy oraz praktyczne wskazówki do tworzenia warsztatu pracy pedagogicznej, inspiruje do twórczej refleksji nad wychowaniem i kształceniem. Tom drugi obejmuje trzy części. Pierwsza część omawia zagadnienia istoty i przedmiotu badań teorii wychowania, różnych podejść do teorii wychowania, badań porównawczych z tego zakresu, a także nowych kategorii pojęciowych współczesnej teorii wychowania oraz teorie socjalizacji. Część druga porusza zagadnienia z zakresu dydaktyki, dotyczące m.in. programu szkolnego, nauczania i uczenia się w klasie, szkolnego środowiska uczenia się, w tym zagadnień przemocy i agresji w szkole, a także pełnienia i przygotowania się do zawodu nauczyciela. Część trzecia omawia zaś aktualne problemy oświaty, główne tendencje w zakresie struktur i funkcjonowania systemów edukacyjnych w świecie oraz reformowania oświaty w Polsce. Podręcznik przeznaczony jest dla: przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego - studentów uczelni akademickich, kolegiów nauczycielskich i wyższych szkół zawodowych, studentów pierwszych lat pedagogiki, nauczycieli, którzy chcą odnowić swoją wiedzę pedagogiczną, prowadzących szkolenia w ośrodkach doskonalenia kadr pedagogicznych, wszystkich zainteresowanych współczesną pedagogiką - działaczy oświatowych i samorządowych, psychologów i socjologów.