InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Szkoła przekazuje następnym pokoleniom kulturę i tym samym wzmacnia lub osłabia nierówności społeczne.
Polityka edukacyjna staje się więc polem ścierania się interesów klasowych.
Jednocześnie relacje klasowe nierzadko przesądzają o sukcesie bądź porażce reform oświatowych.
System edukacyjny odgrywa kluczową rolę w procesie odtwarzania struktur władzy i społeczeństwa.
Za sprawą symboliki, którą nasycony jest program nauczania, państwo przestaje być zbiorem instytucji i staje się wyobrażoną całością.
Szkoły, przedszkola i świetlice stanowią naczynia włosowate państwa i mogą (re)definiować wspólnotę.
Odwołując się do koncepcji zarządzania publicznego, etnografii państwa i socjologii Pierre'a Bourdieu,
Przemysław Sadura śledzi związki między państwem, szkołą i strukturą klasową.
Na podstawie analiz teoretycznych i wyników własnych badań, opisuje kolejne próby reformowania oświaty,
traktowanej jako mechanizm reprodukcji społecznej.
Cena rynkowa: 39.90 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Szkoła przekazuje następnym pokoleniom kulturę i tym samym wzmacnia lub osłabia nierówności społeczne.
Polityka edukacyjna staje się więc polem ścierania się interesów klasowych.
Jednocześnie relacje klasowe nierzadko przesądzają o sukcesie bądź porażce reform oświatowych.
System edukacyjny odgrywa kluczową rolę w procesie odtwarzania struktur władzy i społeczeństwa.
Za sprawą symboliki, którą nasycony jest program nauczania, państwo przestaje być zbiorem instytucji i staje się wyobrażoną całością.
Szkoły, przedszkola i świetlice stanowią naczynia włosowate państwa i mogą (re)definiować wspólnotę.
Odwołując się do koncepcji zarządzania publicznego, etnografii państwa i socjologii Pierre'a Bourdieu,
Przemysław Sadura śledzi związki między państwem, szkołą i strukturą klasową.
Na podstawie analiz teoretycznych i wyników własnych badań, opisuje kolejne próby reformowania oświaty,
traktowanej jako mechanizm reprodukcji społecznej.