InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 2 jest podręcznikiem dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa i przygotowujących się do egzaminu z kwalifikacji zawodowej T.11. W publikacji znajdują się standardy związane z obsługą gości, którzy przyjeżdżają i wyjeżdżają z hotelu. Przedstawiona jest organizacja pracy w recepcji, procedury wspomagające system obsługi gości, a także zaprezentowane są druki i formularze obowiązujące w hotelu. Dodatkowo opisane są urządzenia i narzędzia używane we współczesnej recepcji.
Publikacja zawiera ciekawe ćwiczenia, dzięki którym uczeń nauczy się praktycznych sposobów przyjmowania, obsługiwania i wymeldowywania gości hotelowych.
Każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim, które pomogą poznać terminologię i zwroty stosowane hotelarstwie na całym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Organizacja współczesnej recepcji hotelowej. Część 2 jest podręcznikiem dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa i przygotowujących się do egzaminu z kwalifikacji zawodowej T.11. W publikacji znajdują się standardy związane z obsługą gości, którzy przyjeżdżają i wyjeżdżają z hotelu. Przedstawiona jest organizacja pracy w recepcji, procedury wspomagające system obsługi gości, a także zaprezentowane są druki i formularze obowiązujące w hotelu. Dodatkowo opisane są urządzenia i narzędzia używane we współczesnej recepcji.
Publikacja zawiera ciekawe ćwiczenia, dzięki którym uczeń nauczy się praktycznych sposobów przyjmowania, obsługiwania i wymeldowywania gości hotelowych.
Każdy rozdział podręcznika został wzbogacony branżowym słownictwem i zwrotami w języku angielskim, które pomogą poznać terminologię i zwroty stosowane hotelarstwie na całym świecie.