Ogilvy Król Madison Avenue

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Ogilvy Król Madison Avenue

Ogilvy Król Madison Avenue

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

To pierwsza biografia Davida Ogilvy'ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej Ogilvy and Mather, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów - Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.

Cena rynkowa: 32.25 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna
1

14.43 zł

jak nowa

ok

Taniej o 17.82 zł

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Dostępna ilość 1

To pierwsza biografia Davida Ogilvy'ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej Ogilvy and Mather, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą. Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów - Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: miękka

Ilość stron: 312

Rok wydania: 2010

Rozmiar: 150 x 225 mm

ISBN: 9788360652794

Autorzy: Kenneth Roman

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

5,60 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

11,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

11,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

5,99 zł

Kurier

info

13,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info