InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka o talentach i zdolnościach, o pracy Nauczycieli i Pedagogów, Dyrekcji szkół - słowem o szkole w XXI wieku, w której wychodzi się naprzeciw potrzebom uczennic i uczniów. Jak przygotować i poprowadzić lekcję, gdy w klasie są i uczniowie z dysleksją, i utalentowani lingwistycznie, i ekstrawertyczni, i zamknięci w sobie, by wszyscy na niej skorzystali? Jak wspierać rozwój wielorakich inteligencji i uczennic, i uczniów? Książka zawiera wiele konkretnych podpowiedzi, jak pracować w szkole, żeby było nowocześnie, po ludzku, przyjaźnie i radośnie, na miarę potrzeb, możliwości i oczekiwań różnych dzieci i różniącej się od siebie młodzieży. Autorka zachęca do dyskusji nad tym, jakiej chcemy szkoły, jakiej szkoły potrzebują młodzi Ludzie Cywilizacji Cybernetycznej, jaką my - dorośli - jesteśmy w stanie im zaoferować.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka o talentach i zdolnościach, o pracy Nauczycieli i Pedagogów, Dyrekcji szkół - słowem o szkole w XXI wieku, w której wychodzi się naprzeciw potrzebom uczennic i uczniów. Jak przygotować i poprowadzić lekcję, gdy w klasie są i uczniowie z dysleksją, i utalentowani lingwistycznie, i ekstrawertyczni, i zamknięci w sobie, by wszyscy na niej skorzystali? Jak wspierać rozwój wielorakich inteligencji i uczennic, i uczniów? Książka zawiera wiele konkretnych podpowiedzi, jak pracować w szkole, żeby było nowocześnie, po ludzku, przyjaźnie i radośnie, na miarę potrzeb, możliwości i oczekiwań różnych dzieci i różniącej się od siebie młodzieży. Autorka zachęca do dyskusji nad tym, jakiej chcemy szkoły, jakiej szkoły potrzebują młodzi Ludzie Cywilizacji Cybernetycznej, jaką my - dorośli - jesteśmy w stanie im zaoferować.