Książka - Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Naucz się spełniać oczekiwania klienta
Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
Wypromuj silną markę
Stwórz rozpoznawalny wizerunek
Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".
Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
Ocena jakości i wyników badań marketingowych
Pułapki i błędy marketingu
Planowanie polityki cenowej
Wybór odpowiedniej nazwy usługi
Kształtowanie wizerunku i marki
Techniki budowania więzi z klientami

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Naucz się spełniać oczekiwania klienta
Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
Wypromuj silną markę
Stwórz rozpoznawalny wizerunek
Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".
Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
Ocena jakości i wyników badań marketingowych
Pułapki i błędy marketingu
Planowanie polityki cenowej
Wybór odpowiedniej nazwy usługi
Kształtowanie wizerunku i marki
Techniki budowania więzi z klientami

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Twarda

Ilość stron: 240

Rok wydania: 2013

Rozmiar: 14 x 21 mm

ID: 9788324603015

Autorzy: Harry Beckwith

Wydawnictwo: Helion

Inne książki: Harry Beckwith

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 25.29 zł 30.45 zł

Inne książki: Pozostałe książki

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 31.80 zł 34.90 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 2.28 zł 29.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 28.03 zł 39.80 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 14.68 zł 49.80 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 1.63 zł 39.00 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 2.28 zł 29.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 1.98 zł 13.50 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info