Książka - Negocjacje fair play

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Negocjacje fair play

Negocjacje fair play

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt – dojście do „tak” – jest ostatecznym celem targów, a nie początkiem wspólnego przedsięwzięcia.
W Negocjacjach fair play Danny Ertel i Mark Gordon tłumaczą, jak przestawić się z filozofii podpisywania umów (koncentracji na osiągnięciu porozumienia) na filozofię ich wykonywania (dopilnowanie, żeby przynosiły firmie zysk, kiedy atrament na papierze już wyschnie).
Autorzy pokazują, jak:

Potraktować umowę jako środek, nie jako cel, poprzez zadanie sobie pytania, czego, oprócz „tak”, potrzebujemy od naszego kontrahenta.
Konsultować się z osobami zainteresowanymi, ustalając, kto będzie nam potrzebny, żeby osiągnąć coś więcej niż tylko porozumienie.
Wyznaczać wzorce, które pomogą pokierować wspólnym zachowaniem już po podpisaniu umowy.
Przedstawić swoje wątpliwości – w sposób, który i tak doprowadzi nas do porozumienia, i jeszcze dalej.
Powstrzymywać kontrahentów od podejmowania zbyt wielu zobowiązań – zwiększając prawdopodobieństwo tego, że wywiążą się ze swojej części umowy.
Biec poza linię mety – poprzez sprecyzowanie, jak dotrzeć od „tak” do ostatecznego celu.

Posiłkując się licznymi przykładami z wielu branż, krajów i stanowisk, autorzy pokazują, jak ich podejście do tworzenia filozofii wykonania sprawdza się w różnych znanych kontekstach umów handlowych – takich jak fuzje i przejęcia, wspólne przedsięwzięcia, alianse i relacje między klientem a dostawcą. Książka Negocjacje fair play nie tylko zawiera istotne rady dla negocjatorów indywidualnych i zespołów negocjacyjnych. Pozwala także menedżerom traktować negocjacje jak krytyczny proces biznesowy, który tworzy rzeczywistą wartość dla ich organizacji.

O AUTORACH

DANNY ERTEL jest współzałożycielem Vantage Partners i dyrektorem zespołu do spraw outsourcingu tej firmy, a także zdobywającym nagrody autorem. Jest czołowym ekspertem do spraw negocjacji i zarządzania relacjami, a także prezesem Janeeva, Inc.

MARK GORDON jest współzałożycielem Vantage Partners; starszym doradcą w Harvard Negotiation Project przy Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda; współtwórcą Conflict Management Group, która zajmuje się publicznymi sporami międzynarodowymi; a także dyrektorem Mercy Corps.

Więcej o ich pracy można dowiedzieć się na stronach www.vantagepartners.com i www.pointofthedeal.com

OPINIE

Ertel i Gordon mają rację: nie tylko umowa jest ważna, liczy się też to, co dzieje się po jej podpisaniu. Negocjacje fair play dostarczają praktycznych porad na temat tego, jak negocjować, kiedy liczy się wykonanie umowy.
- Douglas L. Braunstein drektor Americas Investment Banking, J.P. Morgan Securities Inc.

W tej ważnej i świetnie napisanej książce Ertel i Gordon przypominają nam wszystkim: w każdych negocjacjach rozpoznaj swój cel i nie zapominaj o nim.
- Roger Fisher współautor Dochodząc do Tak

Ertel i Gordon to prawdziwi zawodowcy, którzy przekazują nam bezcenne i szczegółowe spostrzeżenia zebrane przy stole negocjacyjnym. Pokazują jak osiągnąć prawdziwy sukces w negocjacjach i – co ważniejsze – jak zbudować długotrwałe relacje, w których podpisanie umowy jest tylko pierwszym z wielu etapów.
- Darren Childs dyrektor zarządzający Global Channels, BBC Worldwide

Dzisiaj, żeby wytworzyć wartość, trzeba w negocjacjach stosować nowe umiejętności i podejścia sięgające poza »tak«. Negocjacje fair play zawierają doskonałe spostrzeżenia na temat znaczenia – i sposóbów zaszczepienia – »filozofii wykonania« tak, aby odnosić sukces w negocjacjach biznesowych.
- UH Wiinberg prezes Wyeth Europe

Jeśli wykonanie umów, które negocjujesz, jest ważne – a jest ważne prawie zawsze – ta książka jest dla ciebie. Zawiera ona mnóstwo praktycznych porad jak osiągnąć to, czego naprawdę chcesz.
- John S. Hammond współautor Smart Choices: A Practical Guide to Making Better Decisions
(por/pra)

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt – dojście do „tak” – jest ostatecznym celem targów, a nie początkiem wspólnego przedsięwzięcia.
W Negocjacjach fair play Danny Ertel i Mark Gordon tłumaczą, jak przestawić się z filozofii podpisywania umów (koncentracji na osiągnięciu porozumienia) na filozofię ich wykonywania (dopilnowanie, żeby przynosiły firmie zysk, kiedy atrament na papierze już wyschnie).
Autorzy pokazują, jak:

Potraktować umowę jako środek, nie jako cel, poprzez zadanie sobie pytania, czego, oprócz „tak”, potrzebujemy od naszego kontrahenta.
Konsultować się z osobami zainteresowanymi, ustalając, kto będzie nam potrzebny, żeby osiągnąć coś więcej niż tylko porozumienie.
Wyznaczać wzorce, które pomogą pokierować wspólnym zachowaniem już po podpisaniu umowy.
Przedstawić swoje wątpliwości – w sposób, który i tak doprowadzi nas do porozumienia, i jeszcze dalej.
Powstrzymywać kontrahentów od podejmowania zbyt wielu zobowiązań – zwiększając prawdopodobieństwo tego, że wywiążą się ze swojej części umowy.
Biec poza linię mety – poprzez sprecyzowanie, jak dotrzeć od „tak” do ostatecznego celu.

Posiłkując się licznymi przykładami z wielu branż, krajów i stanowisk, autorzy pokazują, jak ich podejście do tworzenia filozofii wykonania sprawdza się w różnych znanych kontekstach umów handlowych – takich jak fuzje i przejęcia, wspólne przedsięwzięcia, alianse i relacje między klientem a dostawcą. Książka Negocjacje fair play nie tylko zawiera istotne rady dla negocjatorów indywidualnych i zespołów negocjacyjnych. Pozwala także menedżerom traktować negocjacje jak krytyczny proces biznesowy, który tworzy rzeczywistą wartość dla ich organizacji.

O AUTORACH

DANNY ERTEL jest współzałożycielem Vantage Partners i dyrektorem zespołu do spraw outsourcingu tej firmy, a także zdobywającym nagrody autorem. Jest czołowym ekspertem do spraw negocjacji i zarządzania relacjami, a także prezesem Janeeva, Inc.

MARK GORDON jest współzałożycielem Vantage Partners; starszym doradcą w Harvard Negotiation Project przy Wydziale Prawa Uniwersytetu Harvarda; współtwórcą Conflict Management Group, która zajmuje się publicznymi sporami międzynarodowymi; a także dyrektorem Mercy Corps.

Więcej o ich pracy można dowiedzieć się na stronach www.vantagepartners.com i www.pointofthedeal.com

OPINIE

Ertel i Gordon mają rację: nie tylko umowa jest ważna, liczy się też to, co dzieje się po jej podpisaniu. Negocjacje fair play dostarczają praktycznych porad na temat tego, jak negocjować, kiedy liczy się wykonanie umowy.
- Douglas L. Braunstein drektor Americas Investment Banking, J.P. Morgan Securities Inc.

W tej ważnej i świetnie napisanej książce Ertel i Gordon przypominają nam wszystkim: w każdych negocjacjach rozpoznaj swój cel i nie zapominaj o nim.
- Roger Fisher współautor Dochodząc do Tak

Ertel i Gordon to prawdziwi zawodowcy, którzy przekazują nam bezcenne i szczegółowe spostrzeżenia zebrane przy stole negocjacyjnym. Pokazują jak osiągnąć prawdziwy sukces w negocjacjach i – co ważniejsze – jak zbudować długotrwałe relacje, w których podpisanie umowy jest tylko pierwszym z wielu etapów.
- Darren Childs dyrektor zarządzający Global Channels, BBC Worldwide

Dzisiaj, żeby wytworzyć wartość, trzeba w negocjacjach stosować nowe umiejętności i podejścia sięgające poza »tak«. Negocjacje fair play zawierają doskonałe spostrzeżenia na temat znaczenia – i sposóbów zaszczepienia – »filozofii wykonania« tak, aby odnosić sukces w negocjacjach biznesowych.
- UH Wiinberg prezes Wyeth Europe

Jeśli wykonanie umów, które negocjujesz, jest ważne – a jest ważne prawie zawsze – ta książka jest dla ciebie. Zawiera ona mnóstwo praktycznych porad jak osiągnąć to, czego naprawdę chcesz.
- John S. Hammond współautor Smart Choices: A Practical Guide to Making Better Decisions
(por/pra)

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Twarda

Ilość stron: 240

Rozmiar: 160 x 235 mm

ID: 9788361040224

Wydawnictwo: MT Biznes

Inne książki: Gordon Mark

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 53.53 zł 51.80 zł

Inne książki: Biznes, ekonomia, marketing

Twarda , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 17.03 zł 59.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 22.27 zł 48.30 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 3.58 zł 44.10 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 16.55 zł 29.64 zł

Twarda , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 16.06 zł 39.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info