InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Kazimierza Mikulskiego bardzo dobrze wpisuje się w nurt modernizacji dydaktyki szkolnej. Jest ona pierwszą w Polsce publikacją tak szeroko omawiającą znaczenie wiedzy z zakresu proksemiki dla nauki programowania. Autor zadał sobie wiele trudu, aby ukazać zarówno tło dyskursu o roli i miejscu programowania w szkole, jak i możliwości wykorzystania wiedzy z dziedziny proksemiki w praktycznym działaniu edukacyjnym. Prezentacja obszaru nauczania programowanego została ujęta w sposób syntetyczny, co należy uznać za cenne, ponieważ stanowi kontekst dla głównego problemu, jakim jest zastosowanie proksemiki w procesie kształcenia.
- fragment recenzji prof. zw. dr. hab. Bronisława Siemienieckiego
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Kazimierza Mikulskiego bardzo dobrze wpisuje się w nurt modernizacji dydaktyki szkolnej. Jest ona pierwszą w Polsce publikacją tak szeroko omawiającą znaczenie wiedzy z zakresu proksemiki dla nauki programowania. Autor zadał sobie wiele trudu, aby ukazać zarówno tło dyskursu o roli i miejscu programowania w szkole, jak i możliwości wykorzystania wiedzy z dziedziny proksemiki w praktycznym działaniu edukacyjnym. Prezentacja obszaru nauczania programowanego została ujęta w sposób syntetyczny, co należy uznać za cenne, ponieważ stanowi kontekst dla głównego problemu, jakim jest zastosowanie proksemiki w procesie kształcenia.
- fragment recenzji prof. zw. dr. hab. Bronisława Siemienieckiego