Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczanie języków obcych seniorów w Polsce
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia, którą chcemy polecić, koncentruje się na analizie potrzeb i możliwości nauczania języków obcych wśród seniorów w Polsce. Szczególny nacisk położono na aspekty wielo- i międzykulturowości, które stają się coraz bardziej istotne w europejskim kontekście. Dla polskich seniorów kwestie te są nie tylko nowością, ale również nieuniknioną częścią codzienności. Uwzględnienie tych zagadnień w procesie nauczania języków obcych jest kluczowe, ponieważ nauka języka nie powinna być oderwana od rzeczywistości kulturowej. Monografia ta podejmuje te wyzwania zarówno w kontekście teoretycznym, jak i empirycznym, prezentując wyniki analizy w pięciu rozdziałach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia, którą chcemy polecić, koncentruje się na analizie potrzeb i możliwości nauczania języków obcych wśród seniorów w Polsce. Szczególny nacisk położono na aspekty wielo- i międzykulturowości, które stają się coraz bardziej istotne w europejskim kontekście. Dla polskich seniorów kwestie te są nie tylko nowością, ale również nieuniknioną częścią codzienności. Uwzględnienie tych zagadnień w procesie nauczania języków obcych jest kluczowe, ponieważ nauka języka nie powinna być oderwana od rzeczywistości kulturowej. Monografia ta podejmuje te wyzwania zarówno w kontekście teoretycznym, jak i empirycznym, prezentując wyniki analizy w pięciu rozdziałach.