InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Okoliczności liryczne muzyki, o których mowa w książce, to okoliczności
jej odbioru przez szczególną grupę słuchających, jaką stanowią
poeci. Głównym przedmiotem zainteresowania stały się więc wiersze,
które przedstawiają rozmaite sytuacje obcowania ze sztuką dźwięków:
teksty, w których sytuacja liryczna jest tożsama z sytuacją muzyczną lub
też przez nią warunkowana.
Praca opiera się na założeniu, że utwory poetyckie, niezależnie od
typowego dla nich subiektywnego charakteru, rejestrują pewne fenomeny
w sposób porównywalny, a nawet dający się usystematyzować.
Proponowana w ramach książki współobecność ujęć literaturoznawczego
i muzykologicznego ma na celu stworzenie jak najpełniejszego obrazu
kulturowego zaplecza literackich świadectw odbioru muzyki, jako
że poetyckie zapisy słuchania, z jednej strony stanowiąc osobny temat
w badaniach literaturoznawczych, z drugiej formują specyficzny segment
wiedzy o muzyce i o jej funkcjonowaniu we współczesnej kulturze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Okoliczności liryczne muzyki, o których mowa w książce, to okoliczności
jej odbioru przez szczególną grupę słuchających, jaką stanowią
poeci. Głównym przedmiotem zainteresowania stały się więc wiersze,
które przedstawiają rozmaite sytuacje obcowania ze sztuką dźwięków:
teksty, w których sytuacja liryczna jest tożsama z sytuacją muzyczną lub
też przez nią warunkowana.
Praca opiera się na założeniu, że utwory poetyckie, niezależnie od
typowego dla nich subiektywnego charakteru, rejestrują pewne fenomeny
w sposób porównywalny, a nawet dający się usystematyzować.
Proponowana w ramach książki współobecność ujęć literaturoznawczego
i muzykologicznego ma na celu stworzenie jak najpełniejszego obrazu
kulturowego zaplecza literackich świadectw odbioru muzyki, jako
że poetyckie zapisy słuchania, z jednej strony stanowiąc osobny temat
w badaniach literaturoznawczych, z drugiej formują specyficzny segment
wiedzy o muzyce i o jej funkcjonowaniu we współczesnej kulturze.