InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.
Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.
Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.
W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dociekliwa obserwacja współczesnego świata, w szczególności specyfiki funkcjonowania nowych modeli biznesu, skłoniła Autorkę do wielu refleksji, mających swe kluczowe odniesienie do obszaru zarządzania ludźmi.
Coraz bardziej widoczna w biznesie dominacja wartości ekonomicznych nad wartościami społecznymi zdaje się rodzić wiele niepokojących zjawisk i zachowań o daleko idących konsekwencjach dla organizacji oraz pracowników ery Web 2.0+. Prezentowane opracowanie, o charakterze teoretyczno-empirycznym, stanowi spójne kompendium wiedzy dla osób zainspirowanych szeroko pojętą problematyką zarządzania, w tym głównie zarządzania kapitałem ludzkim w świecie wirtualnym.
Autorka eksponuje w nim konieczność spojrzenia na pracownika, jako istotę wielowymiarową, o ogromnym, często niedocenianym, indywidualnym potencjale. Powierzchowność w tym zakresie, charakterystyczna dla wielu menedżerów, sprawia bowiem, że zamiast kreować inspirujące, przyjazne środowisko pracy, staje się ono dzięki nim miejscem generującym jedynie frustracje i stres.
W książce eksponowane miejsce zajmują rozważania na temat struktury oraz skutków, coraz bardziej różnorodnych, zjawisk patologicznych w pracy, które skutecznie demotywują ludzi, znacząco redukując poziom efektywności ich pracy, rodząc jednocześnie wszechobecne zjawisko anomii pracowniczej. Nieco pesymistyczny charakter rozważań podjętych w pierwszej części, w drugiej ustępuje miejsca dywagacjom na temat tego, w jaki sposób można zostać prawdziwym wirtuozem biznesu ery Web 2.0+, otrzymując w konsekwencji gotową receptę na skuteczny model systemu motywacyjnego dla organizacji funkcjonujących w - jakże osobliwej - wirtualnej rzeczywistości.