InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsza książka o modzie w okupowanej Francji i jej wpływie na modę w ówczesnej Polsce. Autor, na podstawie bogatej literatury i źródeł (m.in. artykułów prasowych, dokumentów, wspomnień), przystępnie ukazuje zapomniany świat mody i elegancji funkcjonujący we Francji mimo trwającej wojny i okupacji – ówczesne kolekcje mody i lansowane kreacje, aktywność domów mody, prasę i reklamę, katalogi i pokazy mody, modę różnych grup społecznych, używane perfumy i kosmetyki oraz wpływ wydarzeń wojennych na zmiany w modzie. W barwnej narracji nie pomija także tła społecznego, życia kulturalno-towarzyskiego prowadzonego w czasie wojny, a później okupacji niemieckiej. Prezentuje też inspirowaną przez Francję modę w Polsce okresu okupacji (w Generalnym Gubernatorstwie) oraz wpływ „zapomnianej” mody lat okupacji na okres powojenny. Atrakcyjną i integralną częścią publikacji jest estetyczne wnętrze oraz ponad 350 kolorowych ilustracji m.in. z ówczesnej prasy, katalogów, zbiorów muzealnych i prywatnych, bezpośrednio powiązanych z omawianymi kolekcjami, kreacjami czy projektantami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsza książka o modzie w okupowanej Francji i jej wpływie na modę w ówczesnej Polsce. Autor, na podstawie bogatej literatury i źródeł (m.in. artykułów prasowych, dokumentów, wspomnień), przystępnie ukazuje zapomniany świat mody i elegancji funkcjonujący we Francji mimo trwającej wojny i okupacji – ówczesne kolekcje mody i lansowane kreacje, aktywność domów mody, prasę i reklamę, katalogi i pokazy mody, modę różnych grup społecznych, używane perfumy i kosmetyki oraz wpływ wydarzeń wojennych na zmiany w modzie. W barwnej narracji nie pomija także tła społecznego, życia kulturalno-towarzyskiego prowadzonego w czasie wojny, a później okupacji niemieckiej. Prezentuje też inspirowaną przez Francję modę w Polsce okresu okupacji (w Generalnym Gubernatorstwie) oraz wpływ „zapomnianej” mody lat okupacji na okres powojenny. Atrakcyjną i integralną częścią publikacji jest estetyczne wnętrze oraz ponad 350 kolorowych ilustracji m.in. z ówczesnej prasy, katalogów, zbiorów muzealnych i prywatnych, bezpośrednio powiązanych z omawianymi kolekcjami, kreacjami czy projektantami.