InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tajemnica Niepokalanej Matki Jezusa rozjaśnia się w relacji do Mądrości. Biblijna Sofia łączy w sobie zarówno cechy boskie - drugiej, a zwłaszcza trzeciej Osoby Trójcy Świętej - jak i cechy stworzenia: ludzkiej natury Jezusa, ale też Eklezji otwartej na całą ludzkość i na Maryję - ikonę tajemnicy Kościoła. Wizja sofiologiczna rzuca nowe światło także na tajemnicę stworzenia i zbawienia.
Traktat ten ukazuje, że szczególną rolę w odnowionej wizji teologiczno-antropologicznej odgrywa "nowa" prawda o Niepokalanym Poczęciu, łącząca Maryję z Synem i Duchem Świętym. Dzięki temu związkowi, w Trzeciej Osobie łatwiej dostrzec macierzyński wymiar boskości, a w Bożym Miłosierdziu wyraźniej widać jego ojcowsko-synowski i matczyny charakter. Równocześnie uzyskujemy głębsze spojrzenie na początek i koniec wszystkich ludzi. Zakończenie Traktatu szuka powiązania sofio-mariologicznej prawdy z praktyką i duchowością życia chrześcijańskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tajemnica Niepokalanej Matki Jezusa rozjaśnia się w relacji do Mądrości. Biblijna Sofia łączy w sobie zarówno cechy boskie - drugiej, a zwłaszcza trzeciej Osoby Trójcy Świętej - jak i cechy stworzenia: ludzkiej natury Jezusa, ale też Eklezji otwartej na całą ludzkość i na Maryję - ikonę tajemnicy Kościoła. Wizja sofiologiczna rzuca nowe światło także na tajemnicę stworzenia i zbawienia.
Traktat ten ukazuje, że szczególną rolę w odnowionej wizji teologiczno-antropologicznej odgrywa "nowa" prawda o Niepokalanym Poczęciu, łącząca Maryję z Synem i Duchem Świętym. Dzięki temu związkowi, w Trzeciej Osobie łatwiej dostrzec macierzyński wymiar boskości, a w Bożym Miłosierdziu wyraźniej widać jego ojcowsko-synowski i matczyny charakter. Równocześnie uzyskujemy głębsze spojrzenie na początek i koniec wszystkich ludzi. Zakończenie Traktatu szuka powiązania sofio-mariologicznej prawdy z praktyką i duchowością życia chrześcijańskiego.