InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Missa Emmanuelis pro Sacra Nocte Jacka Szczurowskiego to opracowanie części stałych mszy przeznaczone na pasterkę. Tę szczególną mszę, celebrowaną w nocy z 24 na 25 grudnia, uroczyście obchodzono również w kościołach jezuickich. Oprawa muzyczna pasterki nawiązywała do ewangelicznego opisu Narodzenia Pańskiego przez obfite korzystanie z melodii, rytmów tanecznych i współbrzmień kojarzonych z muzyką ludową. Do cech charakterystycznych tego typu repertuaru należały m.in.: znaczne uproszczenie warstwy harmonicznej z zastosowaniem burdonów, motywika trójdźwiękowa, przebiegi unisonowe całego zespołu i repetytywność formy. Missa Emmanuelis Szczurowskiego znakomicie wpisuje się w stylistykę gatunku określanego jako pastorella, komponowanego zazwyczaj w tanecznym metrum 6/8, z rytmami punktowanymi przywodzącymi na myśl włoską sicilianę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Missa Emmanuelis pro Sacra Nocte Jacka Szczurowskiego to opracowanie części stałych mszy przeznaczone na pasterkę. Tę szczególną mszę, celebrowaną w nocy z 24 na 25 grudnia, uroczyście obchodzono również w kościołach jezuickich. Oprawa muzyczna pasterki nawiązywała do ewangelicznego opisu Narodzenia Pańskiego przez obfite korzystanie z melodii, rytmów tanecznych i współbrzmień kojarzonych z muzyką ludową. Do cech charakterystycznych tego typu repertuaru należały m.in.: znaczne uproszczenie warstwy harmonicznej z zastosowaniem burdonów, motywika trójdźwiękowa, przebiegi unisonowe całego zespołu i repetytywność formy. Missa Emmanuelis Szczurowskiego znakomicie wpisuje się w stylistykę gatunku określanego jako pastorella, komponowanego zazwyczaj w tanecznym metrum 6/8, z rytmami punktowanymi przywodzącymi na myśl włoską sicilianę.