InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na płycie znajdują się 64 piosenki w wersji wokalno-instrumentalnej. Spośród nich ponad połowa została specjalnie skomponowana przez Danutę Szlagowską, pozostałe to piosenki popularne i ludowe oraz wybrane z repertuaru dziecięcego, w niektórych przypadkach nieco przetworzone w celu rytmicznego dostosowania ich do przyporządkowanych im wzorów graficznych.
Przy tworzeniu nowych i wyborze znanych piosenek brano pod uwagę wiek dzieci i związane z nim możliwości w zakresie percepcji i wykonania, treść utworów oraz możliwość harmonijnego połączenia trzech elementów: śpiewanej piosenki (element słuchowy), ruchu ręki (element ruchowy) i rysowania wzoru (element wzrokowo-ruchowy).
Na płycie najwięcej jest piosenek radosnych, pogodnych, które są bardzo lubiane przez małe dzieci. Obok nich znajdują się bardziej liryczne, melancholijne, z odcieniem zadumy, a nawet smutku. Wprowadzenie melodii o zróżnicowanym nastroju wydawało się uzasadnione, gdyż różnorodność wyrazowa muzyki pozwala na wzbogacenie emocjonalne dziecka i rozwój wrażliwości muzycznej.
Cena rynkowa: 6.15 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na płycie znajdują się 64 piosenki w wersji wokalno-instrumentalnej. Spośród nich ponad połowa została specjalnie skomponowana przez Danutę Szlagowską, pozostałe to piosenki popularne i ludowe oraz wybrane z repertuaru dziecięcego, w niektórych przypadkach nieco przetworzone w celu rytmicznego dostosowania ich do przyporządkowanych im wzorów graficznych.
Przy tworzeniu nowych i wyborze znanych piosenek brano pod uwagę wiek dzieci i związane z nim możliwości w zakresie percepcji i wykonania, treść utworów oraz możliwość harmonijnego połączenia trzech elementów: śpiewanej piosenki (element słuchowy), ruchu ręki (element ruchowy) i rysowania wzoru (element wzrokowo-ruchowy).
Na płycie najwięcej jest piosenek radosnych, pogodnych, które są bardzo lubiane przez małe dzieci. Obok nich znajdują się bardziej liryczne, melancholijne, z odcieniem zadumy, a nawet smutku. Wprowadzenie melodii o zróżnicowanym nastroju wydawało się uzasadnione, gdyż różnorodność wyrazowa muzyki pozwala na wzbogacenie emocjonalne dziecka i rozwój wrażliwości muzycznej.