InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsze wydanie Merde! Rok w Paryżu autor opublikował własnym sumptem w nakładzie zaledwie 200 egzemplarzy. Książka bardzo szybko stała się bestsellerem. Prawa do przekładu nabyły wydawnictwa z kilkunastu krajów.
Bohaterem Merde! Rok w Paryżu jest Paul West – typowy Brytyjczyk, skrzyżowanie Hugh Granta i Davida Beckhama, specjalista od marketingu. Przyjeżdża do Paryża, by na zlecenie francuskiej firmy stworzyć sieć herbaciarni. Na miejscu witają go nierozgarnięci współpracownicy oraz dwulicowy szef. Paul na własnej skórze odczuwa wady i zalety bycia cudzoziemcem we Francji. Uwodzi piękne kobiety, szuka domu na prowincji, uczy się, jak skutecznie zamawiać espresso w kawiarni, przyrządzać sos vinaigrette, poruszać po mieście, w którym najczęściej uprawianą dyscypliną sportową są strajki.
Książka Stephena Clarke’a to nie tylko wciągająca i niezwykle zabawna powieść przygodowa, lecz także doskonały przewodnik po współczesnej Francji – jej stereotypach, kuchni, normach społecznych i narodowych dziwactwach.
Cena rynkowa: 34.90 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsze wydanie Merde! Rok w Paryżu autor opublikował własnym sumptem w nakładzie zaledwie 200 egzemplarzy. Książka bardzo szybko stała się bestsellerem. Prawa do przekładu nabyły wydawnictwa z kilkunastu krajów.
Bohaterem Merde! Rok w Paryżu jest Paul West – typowy Brytyjczyk, skrzyżowanie Hugh Granta i Davida Beckhama, specjalista od marketingu. Przyjeżdża do Paryża, by na zlecenie francuskiej firmy stworzyć sieć herbaciarni. Na miejscu witają go nierozgarnięci współpracownicy oraz dwulicowy szef. Paul na własnej skórze odczuwa wady i zalety bycia cudzoziemcem we Francji. Uwodzi piękne kobiety, szuka domu na prowincji, uczy się, jak skutecznie zamawiać espresso w kawiarni, przyrządzać sos vinaigrette, poruszać po mieście, w którym najczęściej uprawianą dyscypliną sportową są strajki.
Książka Stephena Clarke’a to nie tylko wciągająca i niezwykle zabawna powieść przygodowa, lecz także doskonały przewodnik po współczesnej Francji – jej stereotypach, kuchni, normach społecznych i narodowych dziwactwach.