InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W opracowaniu, posługując się metaforą umeblowania przestrzeni mieszkalnej, przedstawiono m.in.:
- uwarunkowania kształtowania modelu funkcjonowania edukacji formalnej w Polsce po 1989 r.;
- mechanizmy ograniczające szkolną demokrację;
- opis zrębów potencjalnego demokratycznego ustroju szkolnego;
- praktyki codzienności szkolnej, zwłaszcza pracę i postawy nauczycieli.
Metafora architektoniczna pozwala powiązać różnorodne elementy, traktując politykę edukacyjną i etapy transformacji ustrojowej jako okres projektowania, a praktyki codzienności szkolnej jako proces meblowania symbolicznej szkolnej przestrzeni działań.
Publikację dopełnia aneks zawierający przykładowe akty prawne i regulaminy, które mogą być wykorzystane w procesie budowy demokratycznej szkoły.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W opracowaniu, posługując się metaforą umeblowania przestrzeni mieszkalnej, przedstawiono m.in.:
- uwarunkowania kształtowania modelu funkcjonowania edukacji formalnej w Polsce po 1989 r.;
- mechanizmy ograniczające szkolną demokrację;
- opis zrębów potencjalnego demokratycznego ustroju szkolnego;
- praktyki codzienności szkolnej, zwłaszcza pracę i postawy nauczycieli.
Metafora architektoniczna pozwala powiązać różnorodne elementy, traktując politykę edukacyjną i etapy transformacji ustrojowej jako okres projektowania, a praktyki codzienności szkolnej jako proces meblowania symbolicznej szkolnej przestrzeni działań.
Publikację dopełnia aneks zawierający przykładowe akty prawne i regulaminy, które mogą być wykorzystane w procesie budowy demokratycznej szkoły.