InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II. Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)" to drugi tom serii książek przeznaczony dla techników organizacji reklamy. Materiały edukacyjne prezentują treści związane z projektowaniem reklamy wizualnej.
"Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II. Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)" szczegółowo omawia kwestie związane z kompozycją obrazu, tworzeniem produktów reklamowych, technikami graficznymi, poligraficznymi oraz liternictwem. Materiały edukacyjne zawierają szereg opracowań i tabel, które w sposób czytelny zwracają uwagę na dany problem. W celu wyjaśniania zagadnień użyte zostały przykłady z życia codziennego, mające za zadanie ułatwić przyswojenie wiedzy.
Podsumowaniem każdego podrozdziału w "Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II." są pytania oraz ćwiczenia kontrolne. Ich rzetelne wykonanie w połączeniu z nabytą wiedzą teoretyczną, umożliwiają kompleksową systematyzację wiedzy i zrozumienie zjawisk rządzących światem reklamy.
"Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II. Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)" autorstwa Małgorzaty Pańczyk wydane zostały przez rozpoznawalne w całej Polsce wydawnictwo EMPi2. Wypracowana pozycja na rynku wydawniczym to gwarancja najwyższej jakości sposobu przekazu oraz poziomu merytorycznego treści.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II. Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)" to drugi tom serii książek przeznaczony dla techników organizacji reklamy. Materiały edukacyjne prezentują treści związane z projektowaniem reklamy wizualnej.
"Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II. Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)" szczegółowo omawia kwestie związane z kompozycją obrazu, tworzeniem produktów reklamowych, technikami graficznymi, poligraficznymi oraz liternictwem. Materiały edukacyjne zawierają szereg opracowań i tabel, które w sposób czytelny zwracają uwagę na dany problem. W celu wyjaśniania zagadnień użyte zostały przykłady z życia codziennego, mające za zadanie ułatwić przyswojenie wiedzy.
Podsumowaniem każdego podrozdziału w "Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II." są pytania oraz ćwiczenia kontrolne. Ich rzetelne wykonanie w połączeniu z nabytą wiedzą teoretyczną, umożliwiają kompleksową systematyzację wiedzy i zrozumienie zjawisk rządzących światem reklamy.
"Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej, tom II. Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.30 (A.27)" autorstwa Małgorzaty Pańczyk wydane zostały przez rozpoznawalne w całej Polsce wydawnictwo EMPi2. Wypracowana pozycja na rynku wydawniczym to gwarancja najwyższej jakości sposobu przekazu oraz poziomu merytorycznego treści.