InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Założenia kształtu systemu egzaminów końcowych dostosowanych zakresowo do nowej podstawy programowej.Wprowadzenie ( z możliwością wcześniejszego wprowadzenia niektórych elementów):-rok 2012 egzamin gimnazjalny-rok 2015-matura i sprawdzian po szkole podstawowejMatematykaEgzamin składa się z zadań zamkniętych oraz 2-3 zadań wymagających przedstawienia toku rozumowania, ocenianych holistycznie według upublicznionych ogólnych kryteriów. Stosowany sposób przyznawania punktów za poszczególne zadania zamknięte oraz opis sposobu oceniania toku rozumowania uczniów jest stały i jawny. W szkołach kończących się maturą, po egzaminie podstawowym można przystąpić do drugiej części egzaminu- na poziomie rozszerzonym.Zgodnie z powyższymi założeniami w podręcznikach z serii Matematyka w otaczającym nas świecieoraz w zbiorach zadań do podręczników, po każdym rozdziale zamieściliśmy zestawy zadań zamkniętych.Podręczniki do ZSZ, LO i T oraz zbiory zadań napisane są tematami lekcji, co powinno ułatwić nauczycielowi dobór zadań potrzebnych do wykształcenia poszczególnych umiejętności zawartych w nowej podstawie programowej z matematyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Założenia kształtu systemu egzaminów końcowych dostosowanych zakresowo do nowej podstawy programowej.Wprowadzenie ( z możliwością wcześniejszego wprowadzenia niektórych elementów):-rok 2012 egzamin gimnazjalny-rok 2015-matura i sprawdzian po szkole podstawowejMatematykaEgzamin składa się z zadań zamkniętych oraz 2-3 zadań wymagających przedstawienia toku rozumowania, ocenianych holistycznie według upublicznionych ogólnych kryteriów. Stosowany sposób przyznawania punktów za poszczególne zadania zamknięte oraz opis sposobu oceniania toku rozumowania uczniów jest stały i jawny. W szkołach kończących się maturą, po egzaminie podstawowym można przystąpić do drugiej części egzaminu- na poziomie rozszerzonym.Zgodnie z powyższymi założeniami w podręcznikach z serii Matematyka w otaczającym nas świecieoraz w zbiorach zadań do podręczników, po każdym rozdziale zamieściliśmy zestawy zadań zamkniętych.Podręczniki do ZSZ, LO i T oraz zbiory zadań napisane są tematami lekcji, co powinno ułatwić nauczycielowi dobór zadań potrzebnych do wykształcenia poszczególnych umiejętności zawartych w nowej podstawie programowej z matematyki.