InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.
Cena rynkowa: 49.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.