Książka - Marketing usług turystycznych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing usług turystycznych

Marketing usług turystycznych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.

Cena rynkowa: 49.00 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ¦ podstawy teoretyczne i terminologię, ¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ¦ działalność marketingową na docelowym rynku, ¦ badania marketingowe w turystyce, ¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ¦ dostosowanie do programów nauczania, ¦ logiczna struktura i jasność wykładu, ¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ¦ słowniczek podstawowych terminów, ¦ bogata bibliografia, ¦ indeks rzeczowy.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 216

Rok wydania: 2020

Rozmiar: 17 x 24 mm

ID: 9788301152963

Inne książki: Aleksander Panasiuk

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 36.12 zł 49.00 zł

Inne książki: Marketing

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 5.27 zł 59.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 12.89 zł 69.97 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 10.30 zł 69.97 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 28.56 zł 36.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 58.57 zł 99.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 52.87 zł 89.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 6.95 zł 52.99 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 recenzji

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info