InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każde z miast, to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o ludziach, zabytkach, historii i współczesności. Zatem czy marketing terytorialny wieje nudą... Na pewno nie! Przeczytajcie książkę Roberta Stępowskiego, a jego praktyczne podejście do tematu zaprezentowane w tej publikacji przekona Was, że marketing miejsc to niesamowita przygoda. W książce autor zestawia teorię z praktyką. Głównie jednak, przedstawia wyniki swoich wieloletnich badań i obserwacji. To jedyna pozycja na polskim rynku, która analizuje efekty działań promocyjnych, prowadzonych przez polskie miasta. Po książkę Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? sięgną zapewne nie tylko przedstawiciele administracji publicznej i agencji marketingowych, ale także studenci i przedstawiciele organizacji publicznych i wiele nieformalnych ruchów miejskich, które mają coraz większy wpływ na kształtowanie marki swojej miejscowości. Czego dowiesz się z tej książki? Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? Jak skutecznie promować miasto? Jak (marketingowo) pozycjonują się polskie miasta? Jakie działania promocyjne realizują polskie miasta i ile pieniędzy na ten cel wydają? Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każde z miast, to niepowtarzalna marka i niezwykła opowieść o ludziach, zabytkach, historii i współczesności. Zatem czy marketing terytorialny wieje nudą... Na pewno nie! Przeczytajcie książkę Roberta Stępowskiego, a jego praktyczne podejście do tematu zaprezentowane w tej publikacji przekona Was, że marketing miejsc to niesamowita przygoda. W książce autor zestawia teorię z praktyką. Głównie jednak, przedstawia wyniki swoich wieloletnich badań i obserwacji. To jedyna pozycja na polskim rynku, która analizuje efekty działań promocyjnych, prowadzonych przez polskie miasta. Po książkę Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? sięgną zapewne nie tylko przedstawiciele administracji publicznej i agencji marketingowych, ale także studenci i przedstawiciele organizacji publicznych i wiele nieformalnych ruchów miejskich, które mają coraz większy wpływ na kształtowanie marki swojej miejscowości. Czego dowiesz się z tej książki? Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? Jak skutecznie promować miasto? Jak (marketingowo) pozycjonują się polskie miasta? Jakie działania promocyjne realizują polskie miasta i ile pieniędzy na ten cel wydają? Jakie są realne efekty działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta?