MAGIA HARRYEGO POTTERA KREOWANIE GLOBALNEJ MARKI

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

MAGIA HARRYEGO POTTERA KREOWANIE GLOBALNEJ MARKI

MAGIA HARRYEGO POTTERA KREOWANIE GLOBALNEJ MARKI

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry‘ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Cena rynkowa: 21.72 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna
1

6.89 zł

jak nowa

ok

Taniej o 14.83 zł

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Dostępna ilość 1

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry‘ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: miękka

Ilość stron: 158

Rok wydania: 2008

Rozmiar: 14.0x20.0cm

ID: 9788301156213

Autorzy: STEPHEN BROWN

Wydawnictwo: PWN

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

12,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

9,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Kurier

info

14,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info