InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Francja, lata 30. XIX wieku: nastoletni Louis z kilkoma frankami w kieszeni wyrusza do Paryża. Po latach ciężkiej pracy rzemieślnika, przy wsparciu żony otwiera w stolicy Francji własny sklep-warsztat. Rozkwit kolei, kolonialna ekspansja oraz rozwijająca się turystyka sprawiają, że wzrasta zapotrzebowanie na torby i kufry. Vuittonowie okazują się wizjonerami: podejmują wyzwania płynące z rynku i wkrótce stają się potentatami. Kufry na ubrania, na obuwie, na kapelusze, na parasolki, a nawet walizkowe łóżka wzbudzają zachwyt zamożnych klientów.
Zaczynał jako pakowacz, a potem w salonach cesarzowej Eugenii i luksusowych sklepach w Paryżu, Vichy, Nicei czy w Londynie Louis Vuitton budował własną legendę, której kolejne rozdziały dopisali jego spadkobiercy. Wielkie sukcesy, ale też kryzysy i porażki odnajdziemy w historii firmy, której logo do dziś jest synonimem luksusu, funkcjonalności i innowacji.
Stéphanie Bonvicini (ur. w 1956 r.) – francuska dziennikarka i pisarka. Specjalizuje się w tematach związanych z turystyką i szeroko rozumianym podróżowaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Francja, lata 30. XIX wieku: nastoletni Louis z kilkoma frankami w kieszeni wyrusza do Paryża. Po latach ciężkiej pracy rzemieślnika, przy wsparciu żony otwiera w stolicy Francji własny sklep-warsztat. Rozkwit kolei, kolonialna ekspansja oraz rozwijająca się turystyka sprawiają, że wzrasta zapotrzebowanie na torby i kufry. Vuittonowie okazują się wizjonerami: podejmują wyzwania płynące z rynku i wkrótce stają się potentatami. Kufry na ubrania, na obuwie, na kapelusze, na parasolki, a nawet walizkowe łóżka wzbudzają zachwyt zamożnych klientów.
Zaczynał jako pakowacz, a potem w salonach cesarzowej Eugenii i luksusowych sklepach w Paryżu, Vichy, Nicei czy w Londynie Louis Vuitton budował własną legendę, której kolejne rozdziały dopisali jego spadkobiercy. Wielkie sukcesy, ale też kryzysy i porażki odnajdziemy w historii firmy, której logo do dziś jest synonimem luksusu, funkcjonalności i innowacji.
Stéphanie Bonvicini (ur. w 1956 r.) – francuska dziennikarka i pisarka. Specjalizuje się w tematach związanych z turystyką i szeroko rozumianym podróżowaniem.