InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Joanny Tomczyk i Renaty Ziętary jest doskonałym narzędziem dla pedagogów. Przetestowałam ją i wiem, że ułożyły ją osoby, które mają długą praktykę w pracy z dziećmi i które konstruując kwestionariusz zrobiły to przede wszystkim, by ułatwić pracę sobie i jak zdobyć jak najpełniejsze informacje o badanych dziecku.
Materiał diagnostyczny autorki podzieliły według zaburzeń jakie mogą występować u dzieci. Znajdziemy tu zatem narzędzia do zbadania umiejętności komunikacyjnych ucznia, słuchu fonematycznego, umiejętności czytania, pisania, sprawności ruchowej, percepcji wzrokowej, orientacji a także procesów myślowych.
Do kwestionariusza dołączono szczegółowy instruktaż korzystania z niego, a w dalszej części autorki dołączyły konkretne karty pracy, które możemy wykorzystać podczas badania. Są tam propozycje zdań do syntezy, puzzli, wyrazów do odwzorowywania czy pisania ze słuchy, obrazków do kolorowania i wiele innych.
Całość jest skomponowana tak udanie, że dla dziecka proces diagnozy jest okazją do zabawy, a dla nauczyciela terapeuty wielką pomocą w określaniu zaburzeń dziecka i opracowywania na podstawie wyników badania wytycznych do dalszej pracy z dzieckiem.
Cena rynkowa: 38.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Joanny Tomczyk i Renaty Ziętary jest doskonałym narzędziem dla pedagogów. Przetestowałam ją i wiem, że ułożyły ją osoby, które mają długą praktykę w pracy z dziećmi i które konstruując kwestionariusz zrobiły to przede wszystkim, by ułatwić pracę sobie i jak zdobyć jak najpełniejsze informacje o badanych dziecku.
Materiał diagnostyczny autorki podzieliły według zaburzeń jakie mogą występować u dzieci. Znajdziemy tu zatem narzędzia do zbadania umiejętności komunikacyjnych ucznia, słuchu fonematycznego, umiejętności czytania, pisania, sprawności ruchowej, percepcji wzrokowej, orientacji a także procesów myślowych.
Do kwestionariusza dołączono szczegółowy instruktaż korzystania z niego, a w dalszej części autorki dołączyły konkretne karty pracy, które możemy wykorzystać podczas badania. Są tam propozycje zdań do syntezy, puzzli, wyrazów do odwzorowywania czy pisania ze słuchy, obrazków do kolorowania i wiele innych.
Całość jest skomponowana tak udanie, że dla dziecka proces diagnozy jest okazją do zabawy, a dla nauczyciela terapeuty wielką pomocą w określaniu zaburzeń dziecka i opracowywania na podstawie wyników badania wytycznych do dalszej pracy z dzieckiem.