InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedmiotem badań jest zagadnienie związku między polityką a edukacją występującego w fenomenie politische Bildung. Autorka problematykę rozprawy umieszcza w ramach szeroko pojętych badań edukacyjnych nad federalnym systemem edukacji w ogóle. Chodzi tu o system zaprojektowany i realizowany przez federalną i krajową politykę edukacyjną państwa, w zakresie edukacji politycznej, na wybranych przykładach państwowej instytucji Federalnej Centrali Edukacji Politycznej, w celach badawczych pod kątem pytania o rolę tej instytucji w systemie edukacji politycznej w Niemczech oraz w procesie budowania demokratycznego państwa prawa i demokratyzacji społeczeństwa.
Autorka zadbała o prostotę i ścisłość ujęcia problemu. Za wysoką oceną pracy przemawiają dobre motywy i racje, składające się na naukowy potencjał.
Ks. prof. dr hab. Helmut Juros
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedmiotem badań jest zagadnienie związku między polityką a edukacją występującego w fenomenie politische Bildung. Autorka problematykę rozprawy umieszcza w ramach szeroko pojętych badań edukacyjnych nad federalnym systemem edukacji w ogóle. Chodzi tu o system zaprojektowany i realizowany przez federalną i krajową politykę edukacyjną państwa, w zakresie edukacji politycznej, na wybranych przykładach państwowej instytucji Federalnej Centrali Edukacji Politycznej, w celach badawczych pod kątem pytania o rolę tej instytucji w systemie edukacji politycznej w Niemczech oraz w procesie budowania demokratycznego państwa prawa i demokratyzacji społeczeństwa.
Autorka zadbała o prostotę i ścisłość ujęcia problemu. Za wysoką oceną pracy przemawiają dobre motywy i racje, składające się na naukowy potencjał.
Ks. prof. dr hab. Helmut Juros