InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka służy poszerzeniu wiedzy podmiotów biorących udział w procesie edukacji realizowanym w ramach systemu oświaty. Wśród poruszonych zagadnień:
edukacja i system oświaty definiowanie
organizacja i instytucja w systemie oświaty w kontekście nowej ekonomii instytucjonalnej
kontrakt edukacyjny i koszty transakcyjne kontraktu edukacyjnego
model kontraktu edukacyjnego w systemie oświaty, jego struktura organizacyjna i instytucjonalna
identyfikowanie, ustalanie i ocena kosztów transakcyjnych KE w SO
czy w systemie oświaty w Polsce można wyodrębnić elementy struktury kontraktu edukacyjnego
czy w ramach kontraktu edukacyjnego w systemie oświaty powstają tylko niezbędne koszty transakcyjne czy również generowane są nadmierne koszty transakcyjne
jak wykorzystać koncepcje kosztów transakcyjnych kontraktu edukacyjnego w systemie oświaty w planowaniu reform/zmian w systemie oświaty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka służy poszerzeniu wiedzy podmiotów biorących udział w procesie edukacji realizowanym w ramach systemu oświaty. Wśród poruszonych zagadnień:
edukacja i system oświaty definiowanie
organizacja i instytucja w systemie oświaty w kontekście nowej ekonomii instytucjonalnej
kontrakt edukacyjny i koszty transakcyjne kontraktu edukacyjnego
model kontraktu edukacyjnego w systemie oświaty, jego struktura organizacyjna i instytucjonalna
identyfikowanie, ustalanie i ocena kosztów transakcyjnych KE w SO
czy w systemie oświaty w Polsce można wyodrębnić elementy struktury kontraktu edukacyjnego
czy w ramach kontraktu edukacyjnego w systemie oświaty powstają tylko niezbędne koszty transakcyjne czy również generowane są nadmierne koszty transakcyjne
jak wykorzystać koncepcje kosztów transakcyjnych kontraktu edukacyjnego w systemie oświaty w planowaniu reform/zmian w systemie oświaty.