InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Język Polski w Szkole Podstawowej. Zeszyty Kieleckie. Korespondencja sztuk kierowany jest do polonistów pragnących właściwie realizować wytyczne programowe związane z korespondencją sztuk i dobrze przygotować podopiecznych do egzaminu ośmioklasistów. Na nauczycielach szkół podstawowych spoczywa szczególna odpowiedzialność właśnie w klasach IVVIII rozpoczyna się proces kształtowania autentycznej świadomości kulturowej. Poloniści związani z tym etapem kształcenia kreują pierwsze uczniowskie kontakty z dziełami sztuki i to, jaki mają one charakter, wpłynie na postrzeganie doświadczeń estetycznych przez maturzystów i przełoży się na wyniki ich egzaminów. Zdecyduje również o kwestii ważniejszej czy nasi podopieczni, już jako osoby dorosłe, będą chętnie uczestniczyć w szeroko pojętej kulturze, czerpiąc z obcowania z nią radość oraz głębsze zrozumienie własnej kondycji egzystencjalnej i społecznej.
W niniejszym numerze wiedzą na temat wzajemnego oświetlania się sztuk i własnymi doświadczeniami w tym zakresie dzielą się autorzy, którym kategoria interdyscyplinarności bliska jest nie tylko w sferze badań teoretycznych, ale także prywatnie starają się bowiem łączyć w swoim życiu szkolną praktykę z pracą naukową, animowaniem kultury czy działalnością terapeutyczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Język Polski w Szkole Podstawowej. Zeszyty Kieleckie. Korespondencja sztuk kierowany jest do polonistów pragnących właściwie realizować wytyczne programowe związane z korespondencją sztuk i dobrze przygotować podopiecznych do egzaminu ośmioklasistów. Na nauczycielach szkół podstawowych spoczywa szczególna odpowiedzialność właśnie w klasach IVVIII rozpoczyna się proces kształtowania autentycznej świadomości kulturowej. Poloniści związani z tym etapem kształcenia kreują pierwsze uczniowskie kontakty z dziełami sztuki i to, jaki mają one charakter, wpłynie na postrzeganie doświadczeń estetycznych przez maturzystów i przełoży się na wyniki ich egzaminów. Zdecyduje również o kwestii ważniejszej czy nasi podopieczni, już jako osoby dorosłe, będą chętnie uczestniczyć w szeroko pojętej kulturze, czerpiąc z obcowania z nią radość oraz głębsze zrozumienie własnej kondycji egzystencjalnej i społecznej.
W niniejszym numerze wiedzą na temat wzajemnego oświetlania się sztuk i własnymi doświadczeniami w tym zakresie dzielą się autorzy, którym kategoria interdyscyplinarności bliska jest nie tylko w sferze badań teoretycznych, ale także prywatnie starają się bowiem łączyć w swoim życiu szkolną praktykę z pracą naukową, animowaniem kultury czy działalnością terapeutyczną.