INTEGRACJA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH A PROCESY KONKURENCJI

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

INTEGRACJA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH A PROCESY KONKURENCJI

INTEGRACJA PRZEDSIĘBIORSTW HANDLOWYCH A PROCESY KONKURENCJI

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jednym ze skutków przystąpienia Polski do Unii Europejskiej jest zaostrzenie konkurencji między przedsiębiorstwami handlowymi. Jak wiadomo, polski rynek detaliczny cechuje się dużym rozproszeniem i rozdrobnieniem podmiotów, dlatego nieuniknione jest pogłębianie procesów konsolidacji przedsiębiorstw. Autorzy - pracownicy naukowi Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji - prezentują w tej książce wyniki przeprowadzonego przez siebie projektu badawczego dotyczącego wpływu integracji przedsiębiorstw handlowych na procesy konkurencji w kontekście członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Omawiają m.in.: związek przyczynowo-skutkowy integracji w handlu z budowaniem przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa handlowe, źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, problematykę zarządzania zakupami, dostawami i zapasami, zagadnienia kształtowania oferty asortymentowej i standardów obsługi nabywców przez przedsiębiorstwa handlowe, relacje przedsiębiorstw handlowych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, znaczenie działalności inwestycyjnej dla konkurencyjności sieci handlowych. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych oraz pracowników instytutów naukowych, ale z pewnością zainteresuje praktyków gospodarczych.

Cena rynkowa: 45.98 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna
1

4.11 zł

jak nowa

ok

Taniej o 41.87 zł

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Dostępna ilość 1

Jednym ze skutków przystąpienia Polski do Unii Europejskiej jest zaostrzenie konkurencji między przedsiębiorstwami handlowymi. Jak wiadomo, polski rynek detaliczny cechuje się dużym rozproszeniem i rozdrobnieniem podmiotów, dlatego nieuniknione jest pogłębianie procesów konsolidacji przedsiębiorstw. Autorzy - pracownicy naukowi Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji - prezentują w tej książce wyniki przeprowadzonego przez siebie projektu badawczego dotyczącego wpływu integracji przedsiębiorstw handlowych na procesy konkurencji w kontekście członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Omawiają m.in.: związek przyczynowo-skutkowy integracji w handlu z budowaniem przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa handlowe, źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, problematykę zarządzania zakupami, dostawami i zapasami, zagadnienia kształtowania oferty asortymentowej i standardów obsługi nabywców przez przedsiębiorstwa handlowe, relacje przedsiębiorstw handlowych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, znaczenie działalności inwestycyjnej dla konkurencyjności sieci handlowych. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych oraz pracowników instytutów naukowych, ale z pewnością zainteresuje praktyków gospodarczych.

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: miękka

Ilość stron: 157

Rok wydania: 2006

Rozmiar: 16x23.5 cm

ID: 9788320816815

Wydawnictwo: PWE

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

12,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

9,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Kurier

info

14,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info