Skupszop.pl to portal, dzięki któremu możesz sprzedać
online wszystkie swoje przeczytane i używane książki.

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu...

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.

Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.
Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

Pokaż cały opis Ukryj opis

Ostatnia cena: 47,79 zł



Pozycja niedostępna

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.

Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.
Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

Pokaż cały opis Ukryj opis

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku. Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.
Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

Rok wydania

2016

Ilość stron

206

Okładka

broszurowa

ISBN

9788320822236

Polecane produkty

Recenzje użytkowników

Brak
recenzji

Dodaj swoją recenzję jako pierwszą!

Dodaj recenzje i odbierz rabat

z

Twoja ocena:

Dodaj opinie i odbierz rabat

Dowiedz się wiecej

Nowości

Opinie naszych klientów

Bardzo szybko otrzymałam zamawiany towar. Książki zgodne z opisem, bez śladów użytkowania. Jestem bardzo zadowolona z zakupu :)
joanna_st
ZOBACZ WSZYSTKIE

NAPISALI O NAS:

O SKUPSZOP.PL

Masz pytania?
Zadzwoń: +48 792 670 709
Napisz: info@skupszop.pl

APLIKACJA MOBILNA

Pobierz aplikację i sprawdź cenę swojej książki skanując
kod kreskowy telefonem.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

ODBIÓR I WYSYŁKA