InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności.
Podręcznik uczy programowania w Pythonie, tworzenia dokumentów HTML, analizowania dużych zestawów danych, przetwarzania rozproszonego, przeprowadzania symulacji procesu o losowym przebiegu, korzystania z funkcji losowych w arkuszu kalkulacyjnym, czym są fraktale, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci oraz pokazuje jak korzystać z nowych technologii.
Uczeń w klasie ósmej dowie się, jak:
zbudować dokument HTML;
formatować tekst w dokumencie HTML;
napisać program w Pythonie;
wykorzystywać funkcje do obliczeń w Pythonie;
utworzyć prosty kalkulator matematyczny;
tworzyć tabelę przestawną;
narysować drzewo binarne;
co to jest pseudolosowanie i liczby pseudolosowe;
tworzyć takie fraktale, jak płatek Kocha i trójkąt Sierpińskiego;
co to jest rzeczywistość rozszerzona.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania.
Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami.
Działy w podręczniku:
1. Lekcje z HTML-em
2. Lekcje programowania
3. Lekcje z danymi
4. Lekcje z modelami
5. Lekcje z mobilnym internetem
Cena rynkowa: 15.54 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą wymagane umiejętności.
Podręcznik uczy programowania w Pythonie, tworzenia dokumentów HTML, analizowania dużych zestawów danych, przetwarzania rozproszonego, przeprowadzania symulacji procesu o losowym przebiegu, korzystania z funkcji losowych w arkuszu kalkulacyjnym, czym są fraktale, zachęca do nauki i rozwijania zainteresowań w sieci oraz pokazuje jak korzystać z nowych technologii.
Uczeń w klasie ósmej dowie się, jak:
zbudować dokument HTML;
formatować tekst w dokumencie HTML;
napisać program w Pythonie;
wykorzystywać funkcje do obliczeń w Pythonie;
utworzyć prosty kalkulator matematyczny;
tworzyć tabelę przestawną;
narysować drzewo binarne;
co to jest pseudolosowanie i liczby pseudolosowe;
tworzyć takie fraktale, jak płatek Kocha i trójkąt Sierpińskiego;
co to jest rzeczywistość rozszerzona.
Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:
Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.
W trakcie lekcji pokazywany jest sposób jego rozwiązania.
Po każdej lekcji zadania do samodzielnego wykonania.
Tematy informatyczne łączą się z innymi przedmiotami.
Działy w podręczniku:
1. Lekcje z HTML-em
2. Lekcje programowania
3. Lekcje z danymi
4. Lekcje z modelami
5. Lekcje z mobilnym internetem