InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik "Teraz bajty". Informatyka dla szkoły podstawowej do klasa IV bazuje na podręczniku z serii "Z nowym bitem do klasy 4". Został jednak odpowiednio dostosowany do nowej podstawy programowej, która kładzie nacisk na nauczanie programowania oraz rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów.
Jednym z celów nowej podstawy programowej jest „rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów”, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.
Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania dodane zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.
Podręcznik został wzbogacony o cztery tematy dotyczące programowania:
Dodatkowo, w każdym ze środowisk uczeń (zgodnie z zapisami podstawy programowej), wykonując wiele ćwiczeń i zadań, „steruje obiektem na ekranie” oraz „projektuje i tworzy i zapisuje w wizualnym języku programowania pomysły historyjek i rozwiązań problemów”.
Sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia, czyli co zostało:
Zgodnie z nową podstawą programową rozwiązywania problemów należy uczyć przy każdej okazji, również podczas posługiwania się aplikacjami takimi jak edytor grafiki czy edytor tekstu. Dlatego w podręczniku do klasy IV z serii Teraz bajty zostały tematy, w których uczeń poznaje metody tworzenia rysunków i tekstów komputerowych.
Aby uczeń potrafił zapisać utworzony program i mógł go potem modyfikować, nie można pominąć treści dotyczących pracy z plikami: nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania.
W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, niezbędne dla ucznia jest również posiadanie wiedzy i umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie oraz dotyczących zagrożeń związanych z korzystania z Internetu.
Cena rynkowa: 15.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik "Teraz bajty". Informatyka dla szkoły podstawowej do klasa IV bazuje na podręczniku z serii "Z nowym bitem do klasy 4". Został jednak odpowiednio dostosowany do nowej podstawy programowej, która kładzie nacisk na nauczanie programowania oraz rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów.
Jednym z celów nowej podstawy programowej jest „rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów”, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.
Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania dodane zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.
Podręcznik został wzbogacony o cztery tematy dotyczące programowania:
Dodatkowo, w każdym ze środowisk uczeń (zgodnie z zapisami podstawy programowej), wykonując wiele ćwiczeń i zadań, „steruje obiektem na ekranie” oraz „projektuje i tworzy i zapisuje w wizualnym języku programowania pomysły historyjek i rozwiązań problemów”.
Sprawdzonych rozwiązań się nie zmienia, czyli co zostało:
Zgodnie z nową podstawą programową rozwiązywania problemów należy uczyć przy każdej okazji, również podczas posługiwania się aplikacjami takimi jak edytor grafiki czy edytor tekstu. Dlatego w podręczniku do klasy IV z serii Teraz bajty zostały tematy, w których uczeń poznaje metody tworzenia rysunków i tekstów komputerowych.
Aby uczeń potrafił zapisać utworzony program i mógł go potem modyfikować, nie można pominąć treści dotyczących pracy z plikami: nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania.
W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, niezbędne dla ucznia jest również posiadanie wiedzy i umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie oraz dotyczących zagrożeń związanych z korzystania z Internetu.