InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik składa sie z 50 tematów, w których zastosowano problemowo-chronologiczny układ treści. Ukazuje dzieje ojczyste na szerokim tle historii powszechnej. Uwzględnia przede wszystkim zagadnienia polityczne. Podręcznik zawiera różnorakie źródła wiedzy. Uzupełnieniem narracji autorskiej są ciekawe fotografie, ryciny, mapy, wykresy i dane statystyczne. Graficznie wyodrebniono także wyjaśnienia znaczeń trudniejszych nazw i terminów. Dla łatwiejszej orientacji w bogactwie wydarzeń opracowano tablice synchroniczne podzielone na wydarzenia z historii Polski i z historii powszechnej. Wszystkie te elementy sprzyjają twórczemu poznawaniu oraz rozumieniu historii, a także formułowaniu przez ucznia samodzielnych ocen.
Realizację treści podręcznika przewidziano na 60 godz. zajęć dydaktycznych (przy wymiarze 2 godz. historii tygodniowo w I klasie szkoły ponadgimnazjalnej).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik składa sie z 50 tematów, w których zastosowano problemowo-chronologiczny układ treści. Ukazuje dzieje ojczyste na szerokim tle historii powszechnej. Uwzględnia przede wszystkim zagadnienia polityczne. Podręcznik zawiera różnorakie źródła wiedzy. Uzupełnieniem narracji autorskiej są ciekawe fotografie, ryciny, mapy, wykresy i dane statystyczne. Graficznie wyodrebniono także wyjaśnienia znaczeń trudniejszych nazw i terminów. Dla łatwiejszej orientacji w bogactwie wydarzeń opracowano tablice synchroniczne podzielone na wydarzenia z historii Polski i z historii powszechnej. Wszystkie te elementy sprzyjają twórczemu poznawaniu oraz rozumieniu historii, a także formułowaniu przez ucznia samodzielnych ocen.
Realizację treści podręcznika przewidziano na 60 godz. zajęć dydaktycznych (przy wymiarze 2 godz. historii tygodniowo w I klasie szkoły ponadgimnazjalnej).