InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik przygotowany do podstawy programowej obowiązującej od września 2019 roku.
Ślady czasu to jedyna seria, która realizuje w jednym podręczniku treści dla podstawy i rozszerzenia. Bierzemy pod uwagę zarówno potrzeby uczniów, którzy nie zamierzają zdawać matury z historii, jak i pasjonatów tego przedmiotu. Dla obu tych grup opracowaliśmy materiały, które są ciekawe i atrakcyjnie zaprezentowane.
Od czasu, kiedy historii nauczano w szkole średniej w cyklu czteroletnim, zmianie uległy zainteresowania uczniów, ich przyzwyczajenia i możliwości percepcyjne. Zmienić musiał się też sposób budowania narracji historycznej, który młodzi ludzie są w stanie przyjąć, zrozumieć i wykorzystać. To wyzwanie dla autorów podręcznika, dlatego Ślady czasu tworzyli aktywni zawodowo nauczyciele.
Wysoki poziom merytoryczny książki idzie w parze z przystępnością. Treści podajemy w skondensowany, ale zrozumiały sposób po prostu wyjaśniamy, dlaczego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik przygotowany do podstawy programowej obowiązującej od września 2019 roku.
Ślady czasu to jedyna seria, która realizuje w jednym podręczniku treści dla podstawy i rozszerzenia. Bierzemy pod uwagę zarówno potrzeby uczniów, którzy nie zamierzają zdawać matury z historii, jak i pasjonatów tego przedmiotu. Dla obu tych grup opracowaliśmy materiały, które są ciekawe i atrakcyjnie zaprezentowane.
Od czasu, kiedy historii nauczano w szkole średniej w cyklu czteroletnim, zmianie uległy zainteresowania uczniów, ich przyzwyczajenia i możliwości percepcyjne. Zmienić musiał się też sposób budowania narracji historycznej, który młodzi ludzie są w stanie przyjąć, zrozumieć i wykorzystać. To wyzwanie dla autorów podręcznika, dlatego Ślady czasu tworzyli aktywni zawodowo nauczyciele.
Wysoki poziom merytoryczny książki idzie w parze z przystępnością. Treści podajemy w skondensowany, ale zrozumiały sposób po prostu wyjaśniamy, dlaczego.