InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dziesiąte wydanie podręcznika stawia sobie za cel przybliżenie studentom przesłanek doktrynalnych leżących u podstaw niekiedy żywych dyskusji dotyczących takich aktualnych zagadnień, jak: in vitro, eutanazja, kara śmierci czy walka z totalitaryzmem. Analiza historycznych czynników kształtujących postawy ludzkie w kontekście proponowanych rozwiązań dowodzi konieczności ciągłego pogłębiania naszej kultury myślenia opartej głównie na dorobku filozofii europejskiej.
Wykład historii doktryn uwzględnia kształtowanie się wspólnoty europejskiej stanowiącej podstawę Unii Europejskiej i w tym sensie pogłębia ocenę i perspektywy traktatów lizbońskich. Opiera się on na podstawowym założeniu filozoficznej motywacji podkreślającej wartość pokoju, sprawiedliwości i wolności, a więc głównych celów humanistycznych wartości doktryn europejskich. Z tego względu wykład zawarty w podręczniku ma swoisty europocentryczny charakter. Rozważania ukazują historię myślenia opartego na humanistycznej aksjologii i w niezbędnym stopniu na destrukcji w postaci faszyzmu czy stalinizmu, by tym wyraźniej wyeksponować ciągle pojawiające sią zagrożenia w postaci terroryzmu czy despotyzmu rządów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dziesiąte wydanie podręcznika stawia sobie za cel przybliżenie studentom przesłanek doktrynalnych leżących u podstaw niekiedy żywych dyskusji dotyczących takich aktualnych zagadnień, jak: in vitro, eutanazja, kara śmierci czy walka z totalitaryzmem. Analiza historycznych czynników kształtujących postawy ludzkie w kontekście proponowanych rozwiązań dowodzi konieczności ciągłego pogłębiania naszej kultury myślenia opartej głównie na dorobku filozofii europejskiej.
Wykład historii doktryn uwzględnia kształtowanie się wspólnoty europejskiej stanowiącej podstawę Unii Europejskiej i w tym sensie pogłębia ocenę i perspektywy traktatów lizbońskich. Opiera się on na podstawowym założeniu filozoficznej motywacji podkreślającej wartość pokoju, sprawiedliwości i wolności, a więc głównych celów humanistycznych wartości doktryn europejskich. Z tego względu wykład zawarty w podręczniku ma swoisty europocentryczny charakter. Rozważania ukazują historię myślenia opartego na humanistycznej aksjologii i w niezbędnym stopniu na destrukcji w postaci faszyzmu czy stalinizmu, by tym wyraźniej wyeksponować ciągle pojawiające sią zagrożenia w postaci terroryzmu czy despotyzmu rządów.