Książka - Gra o jutro usług publicznych w Polsce

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Gra o jutro usług publicznych w Polsce

Gra o jutro usług publicznych w Polsce

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Liberalizacja nie jest w stanie sama doprowadzić bezpośrednio do drastycznego pogorszenia warunków zatrudnienia. Może jednak prowadzić do zmiany modelu stosunków pracy grup pracowników usług publicznych działających w rozproszeniu. Tam pogarszają się warunki zatrudnienia, a nawet spada jego poziom. Model, w którym grupy danego sektora usług są silnie zorganizowane i zdolne do wysoce skoordynowanych działań, zapobiega pogorszeniu się warunków pracy. W Polsce tą zdolnością cechuje się jedynie sektor dostarczania energii elektrycznej.
Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kontekście ich funkcji społecznych, rozumie ich misję i uznaje postulat ich ogólnej dostępności. Nawet najrzetelniej przeprowadzone badania i zaprezentowane publicznie opinie konsumentów usług nie zastąpią ich rzeczywistej obecności w grze społecznej, jaką jest gra o przyszłość usług publicznych w Polsce. Nawet zagwarantowanie praw indywidualnego konsumenta i ich egzekucja nie utworzy masy krytycznej, decydującej o modelu świadczenia usług i uznania pewnych usług za publiczne. Konieczna jest ewolucja mechanizmów zmiany w kierunku tworzenia oddziaływania zbiorowych interesów konsumentów.
z Zakończenia Wiesławy Kozek

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Liberalizacja nie jest w stanie sama doprowadzić bezpośrednio do drastycznego pogorszenia warunków zatrudnienia. Może jednak prowadzić do zmiany modelu stosunków pracy grup pracowników usług publicznych działających w rozproszeniu. Tam pogarszają się warunki zatrudnienia, a nawet spada jego poziom. Model, w którym grupy danego sektora usług są silnie zorganizowane i zdolne do wysoce skoordynowanych działań, zapobiega pogorszeniu się warunków pracy. W Polsce tą zdolnością cechuje się jedynie sektor dostarczania energii elektrycznej.
Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kontekście ich funkcji społecznych, rozumie ich misję i uznaje postulat ich ogólnej dostępności. Nawet najrzetelniej przeprowadzone badania i zaprezentowane publicznie opinie konsumentów usług nie zastąpią ich rzeczywistej obecności w grze społecznej, jaką jest gra o przyszłość usług publicznych w Polsce. Nawet zagwarantowanie praw indywidualnego konsumenta i ich egzekucja nie utworzy masy krytycznej, decydującej o modelu świadczenia usług i uznania pewnych usług za publiczne. Konieczna jest ewolucja mechanizmów zmiany w kierunku tworzenia oddziaływania zbiorowych interesów konsumentów.
z Zakończenia Wiesławy Kozek

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 268

Rok wydania: 2011

Rozmiar: 17 x 24 mm

ID: 9788323506683

Inne książki: Wiesława Kozek

Inne książki: Ekonomia

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.73 zł 33.60 zł

Elżbieta Bukalska, Ilona Skibińska-Fabrowska
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 4.54 zł 139.00 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 3.07 zł 37.80 zł

Twarda , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 16.06 zł 39.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 10.35 zł 59.90 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info