InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Liberalizacja nie jest w stanie sama doprowadzić bezpośrednio do drastycznego pogorszenia warunków zatrudnienia. Może jednak prowadzić do zmiany modelu stosunków pracy grup pracowników usług publicznych działających w rozproszeniu. Tam pogarszają się warunki zatrudnienia, a nawet spada jego poziom. Model, w którym grupy danego sektora usług są silnie zorganizowane i zdolne do wysoce skoordynowanych działań, zapobiega pogorszeniu się warunków pracy. W Polsce tą zdolnością cechuje się jedynie sektor dostarczania energii elektrycznej.
Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kontekście ich funkcji społecznych, rozumie ich misję i uznaje postulat ich ogólnej dostępności. Nawet najrzetelniej przeprowadzone badania i zaprezentowane publicznie opinie konsumentów usług nie zastąpią ich rzeczywistej obecności w grze społecznej, jaką jest gra o przyszłość usług publicznych w Polsce. Nawet zagwarantowanie praw indywidualnego konsumenta i ich egzekucja nie utworzy masy krytycznej, decydującej o modelu świadczenia usług i uznania pewnych usług za publiczne. Konieczna jest ewolucja mechanizmów zmiany w kierunku tworzenia oddziaływania zbiorowych interesów konsumentów.
z Zakończenia Wiesławy Kozek
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Liberalizacja nie jest w stanie sama doprowadzić bezpośrednio do drastycznego pogorszenia warunków zatrudnienia. Może jednak prowadzić do zmiany modelu stosunków pracy grup pracowników usług publicznych działających w rozproszeniu. Tam pogarszają się warunki zatrudnienia, a nawet spada jego poziom. Model, w którym grupy danego sektora usług są silnie zorganizowane i zdolne do wysoce skoordynowanych działań, zapobiega pogorszeniu się warunków pracy. W Polsce tą zdolnością cechuje się jedynie sektor dostarczania energii elektrycznej.
Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kontekście ich funkcji społecznych, rozumie ich misję i uznaje postulat ich ogólnej dostępności. Nawet najrzetelniej przeprowadzone badania i zaprezentowane publicznie opinie konsumentów usług nie zastąpią ich rzeczywistej obecności w grze społecznej, jaką jest gra o przyszłość usług publicznych w Polsce. Nawet zagwarantowanie praw indywidualnego konsumenta i ich egzekucja nie utworzy masy krytycznej, decydującej o modelu świadczenia usług i uznania pewnych usług za publiczne. Konieczna jest ewolucja mechanizmów zmiany w kierunku tworzenia oddziaływania zbiorowych interesów konsumentów.
z Zakończenia Wiesławy Kozek