InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Informatyka" z serii Elementarz odkrywców" do klasy 3 to materiały, na które składają się zeszyt ćwiczeń oraz płyta. Płyta zawiera ćwiczenia pomagające nabrać wprawy w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word, PowerPoint) oraz filmy i liczne gry rozwijające kreatywne myślenie, wspierające pracę zespołową, a przede wszystkim pozwalające dobrze opanować podstawy programowania.
Publikacja:
ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint) dzięki zrozumiałym krok po kroku opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranow,
uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na płycie intuicyjnie rozwijają podstawy kodowania, uczą logicznego myślenia, dążenia do celu, cierpliwości i myślenia przyczynowo-skutkowego,
rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch,
doskonali sprawność manualną, pamięciową i matematyczną dzięki różnorodnym ćwiczeniom i zadaniom do wykonania w zeszycie i na płycie.
Cena rynkowa: 16.50 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Informatyka" z serii Elementarz odkrywców" do klasy 3 to materiały, na które składają się zeszyt ćwiczeń oraz płyta. Płyta zawiera ćwiczenia pomagające nabrać wprawy w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word, PowerPoint) oraz filmy i liczne gry rozwijające kreatywne myślenie, wspierające pracę zespołową, a przede wszystkim pozwalające dobrze opanować podstawy programowania.
Publikacja:
ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint) dzięki zrozumiałym krok po kroku opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranow,
uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na płycie intuicyjnie rozwijają podstawy kodowania, uczą logicznego myślenia, dążenia do celu, cierpliwości i myślenia przyczynowo-skutkowego,
rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch,
doskonali sprawność manualną, pamięciową i matematyczną dzięki różnorodnym ćwiczeniom i zadaniom do wykonania w zeszycie i na płycie.