Książka - Elementarz odkrywców. Klasa 3. Informatyka

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Elementarz odkrywców. Klasa 3. Informatyka

Elementarz odkrywców. Klasa 3. Informatyka

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Informatyka" z serii Elementarz odkrywców" do klasy 3 to materiały, na które składają się zeszyt ćwiczeń oraz płyta. Płyta zawiera ćwiczenia pomagające nabrać wprawy w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word, PowerPoint) oraz filmy i liczne gry rozwijające kreatywne myślenie, wspierające pracę zespołową, a przede wszystkim pozwalające dobrze opanować podstawy programowania.
Publikacja:
ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint) dzięki zrozumiałym krok po kroku opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranow,
uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na płycie intuicyjnie rozwijają podstawy kodowania, uczą logicznego myślenia, dążenia do celu, cierpliwości i myślenia przyczynowo-skutkowego,
rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch,
doskonali sprawność manualną, pamięciową i matematyczną dzięki różnorodnym ćwiczeniom i zadaniom do wykonania w zeszycie i na płycie.

Cena rynkowa: 16.50 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Informatyka" z serii Elementarz odkrywców" do klasy 3 to materiały, na które składają się zeszyt ćwiczeń oraz płyta. Płyta zawiera ćwiczenia pomagające nabrać wprawy w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych (Paint, Word, PowerPoint) oraz filmy i liczne gry rozwijające kreatywne myślenie, wspierające pracę zespołową, a przede wszystkim pozwalające dobrze opanować podstawy programowania.
Publikacja:
ułatwia zrozumienie istotnych zagadnień informatycznych oraz uczy obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Paint, PowerPoint) dzięki zrozumiałym krok po kroku opisom, które ilustrują liczne zdjęcia i zrzuty ekranow,
uczy programowania poprzez zabawę gry zawarte na płycie intuicyjnie rozwijają podstawy kodowania, uczą logicznego myślenia, dążenia do celu, cierpliwości i myślenia przyczynowo-skutkowego,
rozwija umiejętności myślenia algorytmicznego z wykorzystaniem programu Scratch,
doskonali sprawność manualną, pamięciową i matematyczną dzięki różnorodnym ćwiczeniom i zadaniom do wykonania w zeszycie i na płycie.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 60

Rok wydania: 2019

Rozmiar: 20 x 27 mm

ID: 9788326735196

Autorzy: Michał Kęska

Wydawnictwo: Nowa Era

Inne książki: Michał Kęska

Inne książki: Informatyka

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Broszurowa... , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 recenzji

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info