InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca zbiorowa kierowana jest do pracowników akademickich, studentów, pracowników instytucji edukacyjnych i kulturalnych. Opublikowano w niej ponad 40 artykułów autorstwa cenionych znawców tematu (zob. spis treści).,,Postępujący proces integracji świata wymusza reformy w systemach edukacyjnych państw ukierunkowane przede wszystkim na poszukiwanie możliwości uzdrowienia systemu szkolnictwa poprzez zapewnienie jego skuteczności na miarę potrzeb i oczekiwań współczesnego człowieka. Zadaniem nowej edukacji ma być nie tylko przygotowanie ludzi do określonej działalności, lecz przede wszystkim do bycia, czyli zdobywania umiejętności stwarzania sobie oraz innym nowych możliwości, a następnie ich pełnego doświadczania. (...)
Rozważania zawarte w prezentowanej publikacji mają służyć wypracowaniu zestawu kategorii porządkujących wieloznaczność pojęć obejmujących typy społecznego funkcjonowania jednostki oraz wypracować nowe spojrzenie na perspektywy i uwarunkowania rozwoju jednostki zarówno w kontekście jednostkowym, jak i społecznym". (ze Wstępu)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca zbiorowa kierowana jest do pracowników akademickich, studentów, pracowników instytucji edukacyjnych i kulturalnych. Opublikowano w niej ponad 40 artykułów autorstwa cenionych znawców tematu (zob. spis treści).,,Postępujący proces integracji świata wymusza reformy w systemach edukacyjnych państw ukierunkowane przede wszystkim na poszukiwanie możliwości uzdrowienia systemu szkolnictwa poprzez zapewnienie jego skuteczności na miarę potrzeb i oczekiwań współczesnego człowieka. Zadaniem nowej edukacji ma być nie tylko przygotowanie ludzi do określonej działalności, lecz przede wszystkim do bycia, czyli zdobywania umiejętności stwarzania sobie oraz innym nowych możliwości, a następnie ich pełnego doświadczania. (...)
Rozważania zawarte w prezentowanej publikacji mają służyć wypracowaniu zestawu kategorii porządkujących wieloznaczność pojęć obejmujących typy społecznego funkcjonowania jednostki oraz wypracować nowe spojrzenie na perspektywy i uwarunkowania rozwoju jednostki zarówno w kontekście jednostkowym, jak i społecznym". (ze Wstępu)