InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana publikacja jest wyborem wykładów wygłoszonych przez autora w latach 2002-2005 na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach jednego z działów pedagogiki ogólnej. Książka jest zapisem próby wniknięcia w głębsze niż dotąd badane pokłady źródeł edukacji. Docieranie istoty ludzkiej natury i możliwości wywierania na nią wpływu jest jednym z najgłębszych fundamentów pedagogiki. Autor, ukazując naturę współczesnego człowieka, wraca do pojęcia dzikość. Nakreśla jego niejednoznaczność i przywraca jego właściwy sens. Dzikość jest tu pojęciem kluczem, soczewką, przez którą spogląda na świat. [...] A. Nalaskowski w relacji między szkołą (wytworem i amboną kultury) i dziką nauką szuka pierwotnych przyczyn kryzysu edukacji i ukazuje, w jaki sposób edukacja w jej obecnym kształcie dokonuje andragonizacji kultury i natury. (z recenzji wydawniczej dr hab. Beaty Przyborowskiej). Książka ma już dzisiaj wymiar międzynarodowy. Została przetłumaczona na język rosyjski i ukraiński, a także zapowiedziane są dalsze translacje. Być może stało się tak dlatego, że po lekturze tej książki dziki' przestaje znaczyć głupi i prymitywny, jak napisał jeden z recenzentów. Albo może dlatego, że jest to książka o prawdzie, którą na prawdę warto odkrywać, jak napisał inny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana publikacja jest wyborem wykładów wygłoszonych przez autora w latach 2002-2005 na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach jednego z działów pedagogiki ogólnej. Książka jest zapisem próby wniknięcia w głębsze niż dotąd badane pokłady źródeł edukacji. Docieranie istoty ludzkiej natury i możliwości wywierania na nią wpływu jest jednym z najgłębszych fundamentów pedagogiki. Autor, ukazując naturę współczesnego człowieka, wraca do pojęcia dzikość. Nakreśla jego niejednoznaczność i przywraca jego właściwy sens. Dzikość jest tu pojęciem kluczem, soczewką, przez którą spogląda na świat. [...] A. Nalaskowski w relacji między szkołą (wytworem i amboną kultury) i dziką nauką szuka pierwotnych przyczyn kryzysu edukacji i ukazuje, w jaki sposób edukacja w jej obecnym kształcie dokonuje andragonizacji kultury i natury. (z recenzji wydawniczej dr hab. Beaty Przyborowskiej). Książka ma już dzisiaj wymiar międzynarodowy. Została przetłumaczona na język rosyjski i ukraiński, a także zapowiedziane są dalsze translacje. Być może stało się tak dlatego, że po lekturze tej książki dziki' przestaje znaczyć głupi i prymitywny, jak napisał jeden z recenzentów. Albo może dlatego, że jest to książka o prawdzie, którą na prawdę warto odkrywać, jak napisał inny.