Książka - Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.

W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:

  • bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
  • potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
  • bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
  • możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
  • zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
  • stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
  • ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
  • warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
  • komunikacji marketingowej,
  • ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.

Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.

W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:

  • bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,
  • potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,
  • bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,
  • możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),
  • zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,
  • stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,
  • ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,
  • warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,
  • komunikacji marketingowej,
  • ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.

Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 332

Rok wydania: 2016

Rozmiar: 165 x 240 mm

ID: 9788326493768

Autorzy: Teresa Taranko

Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Inne książki: Teresa Taranko

Praca zbiorowa
Miękka , W magazynie
Używana

Taniej o 27.10 zł 0.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 60.19 zł 69.00 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.91 zł 35.70 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż

Taniej o 0.04 zł 33.60 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 6.64 zł 12.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 42.85 zł 79.90 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 0.07 zł 49.99 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 7.91 zł 9.90 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info