Książka - Droga na Szczyt

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Droga na Szczyt

Droga na Szczyt

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:

• Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi
• Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym
• Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie

Droga kariery Chipa Conley’a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w równaniach”.

W książce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny – a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.

Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.

Podstawowa – sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.

Rekomendacje:

„Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!”

- George Zimmer, dyrektor i prezes Men’s Wearhouse, Inc.


„Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.”

- John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market


„ Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza – i to z powodzeniem.”

- Stephen R. Covey, autor książek: "Siedem nawyków skutecznego działania" oraz "Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu".


„Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem… Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej”.

- Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:

• Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi
• Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym
• Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie

Droga kariery Chipa Conley’a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w równaniach”.

W książce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny – a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.

Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.

Podstawowa – sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.

Rekomendacje:

„Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!”

- George Zimmer, dyrektor i prezes Men’s Wearhouse, Inc.


„Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.”

- John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market


„ Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza – i to z powodzeniem.”

- Stephen R. Covey, autor książek: "Siedem nawyków skutecznego działania" oraz "Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu".


„Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem… Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej”.

- Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 336

Rok wydania: 2015

Rozmiar: 17 x 24 mm

ID: 9788364721113

Autorzy: Chip Conley

Wydawnictwo: Charaktery

Inne książki: Chip Conley

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 25.32 zł 49.95 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż

Inne książki: Zarządzanie

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 7.21 zł 25.00 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 8.63 zł 49.90 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.73 zł 33.60 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.40 zł 29.40 zł

Elżbieta Bukalska, Ilona Skibińska-Fabrowska
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 8.97 zł 69.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

700 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info