InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wychodząc od stosunkowo dobrze rozpoznanych potrzeb pracodawców w zakresie kompetencji oczekiwanych od pracowników autorki tej publikacji postawiły sobie pytanie, jakie metody, formy i narzędzia rozwoju i doskonalenia kompetencji, w tym bardzo ważnych kompetencji psychospołecznych czy menedżerskich ma do dyspozycji współczesna organizacja? Jak zmieniło się podejście do procesu rozwoju pracowników i współodpowiedzialności organizacji za ten rozwój? Jak motywować pracowników do korzystania z możliwości rozwojowych, które stwarza im organizacja?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wychodząc od stosunkowo dobrze rozpoznanych potrzeb pracodawców w zakresie kompetencji oczekiwanych od pracowników autorki tej publikacji postawiły sobie pytanie, jakie metody, formy i narzędzia rozwoju i doskonalenia kompetencji, w tym bardzo ważnych kompetencji psychospołecznych czy menedżerskich ma do dyspozycji współczesna organizacja? Jak zmieniło się podejście do procesu rozwoju pracowników i współodpowiedzialności organizacji za ten rozwój? Jak motywować pracowników do korzystania z możliwości rozwojowych, które stwarza im organizacja?