Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Domy pisarzy
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy z nas z pewnością ma swojego ulubionego pisarza. Zadumaliśmy się kiedyś, jak wygląda miejsce, w którym tworzył, czy był to dom pełen ciekawych przedmiotów, a może miejsce z wyjątkowym widokiem, który inspirował jego dzieła? Czy można dostrzec tam ślady literackich bohaterów? Rozmyślając o takich szczegółach, Marzena Mróz wyrusza w podróż śladami wielkich twórców.
Od mieszkania Czesława Miłosza z jego wyjątkowym widokiem po stodołę, gdzie William Faulkner z butelką bourbona pisał swoje dzieła, te miejsca ożywają pod jej czujnym okiem. Z Aleksandrii, gdzie rozpływa się w świetle słonecznym mieszkanie Konstandinosa Kawafisa, po hanzeatycką Lubekę, gdzie dziecięcemu Mannowi towarzyszyły wąskie uliczki, poszukuje śladów twórczości. W Anchiano wciąż stoi dom Leonarda da Vinci, a ona równocześnie odkrywa Buenos Aires, gdzie znalazła się w tajemniczym wnętrzu mieszkania Gombrowicza, i Limę, w której całkiem legalnie przekroczyła próg domu Vargasa Llosy. Doświadczyła także momentu zadumy w łóżku, w którym Oscar Wilde pożegnał się ze światem. Jednak niczym kulminacją jej wędrówki było dotarcie do Macondo – kolorowe miasteczko Aracataca w Kolumbii, które w wyobraźni Gabriela Garcíi Márqueza stało się nowym, magicznym światem.
W swojej podróży Marzena Mróz nie tylko odwiedza te wyjątkowe miejsca, ale także zagląda do ich wnętrz – przeszukuje biblioteki, biurka, szafy i kuchnie - choć gotowanie nie jest jej mocną stroną. Tym, którzy zastanawiają się, dlaczego porzuciła codzienną rutynę, wyjaśnia słowami Márqueza: „Wszystko, czym jestem, wzięło się z tamtej podróży.”
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy z nas z pewnością ma swojego ulubionego pisarza. Zadumaliśmy się kiedyś, jak wygląda miejsce, w którym tworzył, czy był to dom pełen ciekawych przedmiotów, a może miejsce z wyjątkowym widokiem, który inspirował jego dzieła? Czy można dostrzec tam ślady literackich bohaterów? Rozmyślając o takich szczegółach, Marzena Mróz wyrusza w podróż śladami wielkich twórców.
Od mieszkania Czesława Miłosza z jego wyjątkowym widokiem po stodołę, gdzie William Faulkner z butelką bourbona pisał swoje dzieła, te miejsca ożywają pod jej czujnym okiem. Z Aleksandrii, gdzie rozpływa się w świetle słonecznym mieszkanie Konstandinosa Kawafisa, po hanzeatycką Lubekę, gdzie dziecięcemu Mannowi towarzyszyły wąskie uliczki, poszukuje śladów twórczości. W Anchiano wciąż stoi dom Leonarda da Vinci, a ona równocześnie odkrywa Buenos Aires, gdzie znalazła się w tajemniczym wnętrzu mieszkania Gombrowicza, i Limę, w której całkiem legalnie przekroczyła próg domu Vargasa Llosy. Doświadczyła także momentu zadumy w łóżku, w którym Oscar Wilde pożegnał się ze światem. Jednak niczym kulminacją jej wędrówki było dotarcie do Macondo – kolorowe miasteczko Aracataca w Kolumbii, które w wyobraźni Gabriela Garcíi Márqueza stało się nowym, magicznym światem.
W swojej podróży Marzena Mróz nie tylko odwiedza te wyjątkowe miejsca, ale także zagląda do ich wnętrz – przeszukuje biblioteki, biurka, szafy i kuchnie - choć gotowanie nie jest jej mocną stroną. Tym, którzy zastanawiają się, dlaczego porzuciła codzienną rutynę, wyjaśnia słowami Márqueza: „Wszystko, czym jestem, wzięło się z tamtej podróży.”