InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prof. dr hab. inż. Janusz Mysłowski otrzymał za podręcznik w 2003 roku (wyd. 1) indywidualną nagrodę Ministra Edukacji Narodowej i Sportu. W czerwcu 2004 roku Autor został odznaczony za książkę Złotym (duży) Medalem im. Emanuela Kanta w Kaliningradzie.
Podręcznik akademicki, prezentujący systematyczny wykład z zakresu doładowania silników spalinowych i recyrkulacji spalin. Omówiono w nim podstawowe pomiary i rodzaje doładowania, przedstawiono zagadnienia związane z poszczególnymi rodzajami doładowania: doładowaniem mechanicznym, turbodoładowaniem, doładowaniem dynamicznym, kombinowanym, typu Comprex oraz najnowszymi rodzajami doładowania silników spalinowych. Uwzględniono też aspekty eksploatacyjne doładowania silników, w tym m.in. chłodzenie powietrza doładowującego i recyrkulację spalin.
Odbiorcy: studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni technicznych o kierunku samochodowym i pokrewnych, inżynierowie o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o samochodowym profilu kształcenia oraz wszyscy zainteresowani tematyką doładowania silników spalinowych.
Cena rynkowa: 63.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prof. dr hab. inż. Janusz Mysłowski otrzymał za podręcznik w 2003 roku (wyd. 1) indywidualną nagrodę Ministra Edukacji Narodowej i Sportu. W czerwcu 2004 roku Autor został odznaczony za książkę Złotym (duży) Medalem im. Emanuela Kanta w Kaliningradzie.
Podręcznik akademicki, prezentujący systematyczny wykład z zakresu doładowania silników spalinowych i recyrkulacji spalin. Omówiono w nim podstawowe pomiary i rodzaje doładowania, przedstawiono zagadnienia związane z poszczególnymi rodzajami doładowania: doładowaniem mechanicznym, turbodoładowaniem, doładowaniem dynamicznym, kombinowanym, typu Comprex oraz najnowszymi rodzajami doładowania silników spalinowych. Uwzględniono też aspekty eksploatacyjne doładowania silników, w tym m.in. chłodzenie powietrza doładowującego i recyrkulację spalin.
Odbiorcy: studenci wydziałów mechanicznych wyższych uczelni technicznych o kierunku samochodowym i pokrewnych, inżynierowie o specjalności samochodowej, uczniowie średnich szkół technicznych o samochodowym profilu kształcenia oraz wszyscy zainteresowani tematyką doładowania silników spalinowych.